Al 3 dagen ben ik met deze testen bezig. En al 3 dagen staat er een lichte 2e streep. Volgens de bijsluiter zijn ze dan negatief. Maar wat houdt dat ene lichte streepje dan in? Dat er heel weinig LH in je urine zit of gewoon een voorgedrukt streepje?
De meesten hebben altijd wel wat LH in de urine, dus vandaag een zeer licht streepje. De test is positief als er een piek zit in je LH spiegel. Groetjes Jelske
nou bij mij was het zo dat ik of helemaal geen streepje had en bij mijn eisprong een licht streepje had. Officieel volgens de bijsluiter dus geen eisprong, wat niet waar is, want ik ben wel zwanger geworden die maand. groetjes suus
nou bij mij was het zo dat ik of helemaal geen streepje had en bij mijn eisprong een licht streepje had. Officieel volgens de bijsluiter dus geen eisprong, wat niet waar is, want ik ben wel zwanger geworden die maand. groetjes suus
en ik heb 2 x met matcare licht positief getest (zie album) en beide keren bleek het precies 14 dagen voor de mensturatie te zijn (de dag dat ik getest heb). En ik weet zeker dat het een zwangerschaptest was! Ik denk idd omdat ze zo gevoelig zijn (die testen) heel makkelijk het hormoon oppikken.. sterkte met wachten!