Hallo allemaal Ik ben voor de tweede keer zwanger, eerste keer liep uit op een miskraam en ben nu dus erg onzeker tot ik een kloppend hartje heb gezien! Nu had ik tot gisteren gevoeilge borsten. Gisteravond kreeg ik kleine krampjes. Toen ik vanochtend wakker werd voelden mijn borsten gewoon! Voel me verder ook normaal een wat opgezette buik zo voelt het. Meer niet. Hebben jullie dit ook gehad? Is dit normaal? Kan het gevoel in je borsten zomaar ineens weg zijn?
Ja zeker Gevoelige borsten was bij mij de eerste symptoom. Bij een week of 6 a 7 is dat weer weg gegaan. Later kwam dat weer terug.
Liesbeth32,Gefeliciteerd! Mijn kwaaltjes zijn de ene dag volop aanwezig en de andere dag totaal afwezig. Ik weet dat het eng is na een miskraam (heb er 2 gehad) maar hoe stom ook, je kan niks meer doen dan afwachten..
Gefeliciteerd ten eerste!! Ik word soms wakker en dan lijkt het alfsof mijn borsten half afgescheurd eraan hangen. Niet echt natuurlijk, maar zo voelt het. Maar ik heb ook dagen dat ik tegen de zijkant duw van, doen we nog pijn???? Want ja, pijn is voor het eerst in mijn leven welkom. Dat zegt dat de hormonen werken. Buikkrampjes heb ik af en aan sinds mijn nod. Maar nooit heftig. Een licht menstruatieachtig gevoel.
Helemaal normaal! Ik was ook wat in paniek toen mn borsten INEENS geen pijn meer deden en kijk is naar mn banner
Bedankt voor jullie reacties! Gisteravond voelde ik ze weer, nu is het weer weg gezakt. Je houdt je aan de pijntjes vast... Ik vind het knap dat jullie zo positief zijn. Ik voel me vooral onzeker. 23 juli eerste echo!