Help! Ik heb weer een tuurstreep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kimberly2022s, 30 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly2022s

29 jun 2022
    14
    12
    3
    Vrouw
    Hi Dames,

Inmiddels zit ik al bij IVF 2, 6e terugplaatsing.

De terugplaatsing was 21 december van een 5 daagse oude embryo. Ik ben al het testen sinds 7 dagen na terugplaatsing maar de testen waren negatief. Nu dag 9 na terugplaatsing en ik meen een licht streepje te zien.

Ik dacht een streepje te zien binnen de 3 min maar heb hem als negatief beschouwd was onder t mom van ‘ik wil graag een streepje zien’maar nu ik de test weer oppak (2 uurtjes later) zie ik toch een heeeeel licht tuurstreepje.

Nu is mijn vraag: is dit niet veel te licht voor 9 dagen na terugplaatsing?

Ik hoop dat iemand nog positieve ervaringen voor mij heeft na 2 biochemische zwangerschappen en vroege miskraam.

Groetjes Kimberly

Bijgevoegde bestanden:

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.130
    113
    Vrouw
    Brabant
    Sowieso "mag" je pas testen na 10 dagen om dit soort dingen te voorkomen. Dat je op dag 7 geen streepje hebt wil niet zeggen dat je op dag 10 geen streepje hebt.

Je hebt een officiële testdag gehad van het ziekenhuis. Is hij die dag negatief dan kun je er van uitgaan dat hij dus negatief gaat blijven.

Ik zie geen streepje helaas.

3. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.133
    3.212
    113
    Vrouw
    Bedoel je 21 januari? Dan ben je officieel voorbij je menstruatiedatum? 15dpo? Dan zijn je testen inderdaad helaas veel licht (als het al van hCG komt en het geen indroger betreft). Ik heb een soortgelijk pad als jij bewandeld, dus weet hoe wanhopig je kan zijn. Sterkte!

Deel Deze Pagina