Kan dit? Zandbakspeelgoed in de vaatwasser? Of gaat vaatwasser dan kapot door zand?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Kan dit eigenlijk wel? Plastic zandbakspeelgoed schoon laten maken in de vaatwasser. Dan komt er natuurlijk veel restjes zand in de vaatwasser. Kan dat of kan dat niet?

Groetjes,
    Hanna

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    waarom zou je dat doen?? ze worden toch weer vies? ik zou ze gewoon afspuiten/spoelen onder de kraan...

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Denk dat het voor je vaatwasser niet heel veel kwaad kan, vraag me eerder af of het speelgoed er tegen kan!

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Nou, er zitten nu gietertjes en meer van dat badspeelgoed in de zandbak. Die wil ik gewoon even goed schoon hebben en dan kunnen die plastic dingen weer richting de badkamer - in bad.

5. adi

adi Niet meer actief

Ik zou die dan gewoon even in bad afspoelen. Ik denk niet dat de vaatwasser alle zand uit een gietertje uit kan halen. Je bereikt een beter resultaat door met de douchekop even goed doorheen te spoelen.

6. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    Erm... hier tot 2 keer toe gedaan en het gaat wel hoor maar weken lang het gekraak en gepiep horen met de lade eruit trekken is het niet waard :)

Ik zou het niet doen ;)

(of de bovenla eruit halen, als dat werkt laat t me weten)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

een emmer sop is toch veel gemakkelijker en sneller.

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Oké, bedankt voor jullie antwoorden. Ik kies voor het idee om het gewoon met de douchekop in bad te doen! :D

Deel Deze Pagina