Als je toch een beetje een zware tekst wil....Ik zag laatst deze.... Ik kan je geen perfecte wereld geven, maar ik/we zal/zullen er altijd voor je zijn.... Werd erg door deze tekst erg geraakt...
Eens met de voorgaande berichten. Ik zou het niet op mijn eigen kaartje terug willen lezen Zou er erg verdrietig van worden terwijl het juist een bijzonder gebeuren is.
Ik vind het idd zwaar maar ik weet niet wat de situatie achter deze tekst is? Misschien dat dat het begrijpelijker maakt?
Ik vind het ook een beetje "zwaar" colaatje.... Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit, maar daar kan jullie kindje niks aan doen. Ook ook al is moeilijk voor je, ik zou er niks over op het geboortekaartje zetten. Ik denk dat dat niet zo leuk is voor je zoontje later. Laat het gewoon een blijde gebeurtenis blijven. Ik denk dat je er anders misschien later ook nog spijt van krijgt. Succes en sterkte!
Ik vind het persoonlijk ook een zware tekst, maar snap dat je een boodschap wilt geven. Ik was ook alleenstaand toen ik beviel van me zoontje en dit was mijn tekst op het geboorte kaartje: Jij bent mijn zonneschijn, Ik zal je al mijn liefde geven, in vreugde en in pijn, Je bent de toekomst van mij leven, Ik zal er altijd voor jou zijn! Ook staat er bij zijn naam aankondiging: Mijn mama heeft mij deze naam gegeven ANTHONY
Nee nog niet. Sorry colaatje ik vind het echt geen passende tekst. Ik zou er eerder uit concluderen dat jij he-le-maal niet lekker in je vel zit. Denk aan de blijdschap die dit kindje jou brengt en probeer negatieve gedachten en problemen even uit je gedachten te bannen, ik weet zeker dat je dan een prachtig positief gedicht kunt maken.
Ik vind het nogal heavy en persoonlijk voor op het geboortekaartje. Ook niet leuk als later je kindje het kaartje onder ogen krijgt. Dus misschien wel een hint dat jullie met zn vieren verder gaan, maar meer details zou ik niet doen.
De tekst vind ik erg zwaar. Echter er kunnen situaties zijn, waardoor ik deze tekst wel passend vind.
Wat je zou kunnen doen is deze tekst op een mooi kaartje van mama aan de kleine man doen en die in een boek voor later. en zijn geboorte kaartje een andere tekst.