Bedankt voor jullie berichtjes. Ik gok dat ze inderdaad mij bedoelt haha Mijn vriend heeft gebeld en ze het een en ander uitgelegd en voorgelegd. na een lang gesprek zou hij terug gebeld worden omdat de assistente even moest overleggen met de pgd planner en ze waren het er beide mee eens dat dit zo niet kon. Nu kunnen we dus volgende maand beginnen met hormonen Super blij natuurlijk.. maar de punctie en terugplaatsing vallen in week 35, precies de week dat wij weg zijn. We hebben woensdag dus nog een telefonische afspraak hierover. Kunnen ze dit verschuiven? En omdat we november te horen gekregen hadden ben ik direct gestopt met de pil om ons zelf ook nog twee of drie maanden de kans te geven mede omdat we boos waren op het ziekenhuis. Mijn menstruatie is zo goed als over nu.. ik ga ook woensdag even vragen wat ik hiermee dan moet. Zou dit erg zijn? Ik las laatst dat ze dat meestal wel op kunnen lossen. Ik hoop het maar, dit is hun fout en dat gaf ze gelukkig ook toe. We zijn heel blij, maar waarom moet de punctie precies in onze vakantie vallen pff Die vakantie gaan we met het gezin van mijn vader doen, hij wilt dit al jaren. Maarja, als we een of twee dagen later aan komen of eerder vertrekken kan het wel hoor.. dat is dan jammer dan. Pffff spannend
Hoi Baby90, ik vind dit echt niet kunnen! Enne... het overstappen naar een ander zkh levert je dan misschien niet meteen snellere behandeling op, maar mogelijk wel een zkh met betere begeleiding. En ik las over jullie vakantie en de punctie.. Maar je weet helemaal nog niet zeker wanneer je punctie gaat zijn. Dat hangt af van hoe je op de stimulatie reageert.. Ik heb de vorige keer 21 dagen moeten stimuleren (en dus ook tussentijds echo's maken om te kijken). Ik zou me dus niet nu al vastpinnen op een datum... Succes!