maar 1 dag ongesteld klopt dit wel?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Pretty Woman, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, hopelijk kan iemand mij antwoord geven..
    Ik ben nu een dag ongesteld geweest maar niet zo hevig en bijna zonder klachten. Eerste dag alleen maar een beetje krampen in mijn onderbuik.
    De week ervoor wel regelmatig steken in mijn borsten gehad.
    Ik gebruik microgynon 30 en normaal gesproken ben ik 3 volle dagen ongesteld. Wel ben ik regelmatig mijn pil vergeten in te nemen, of heb de pil later ingenomen. De eerste pil in de eerste week vergeten, in de week daarvoor gemeenschap gehad, tweede week ook een keer de pil vergeten. En in de derde week een keer overgegeven binnen vier uur nadat ik de pil heb ingenomen. Ik weet het klinkt niet slim dat ik niet zo nauwkeurig ben geweest, maar heb een goede relatie en een huis. Dus mocht ik eventueel zwanger zijn, is het geen ramp. Kan iemand mij antwoord geven of ik wel echt er van uit kan gaan dat ik wel ongesteld ben? Bedankt!

2. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Hoii pretty woman...

Ja zo te zien kan een zwangerschap erin zitten, de bloeding die je normaal hebt in de stopweek is een ontrekkingsbloeding en geen natuurlijke menstruatie... dus het kan eventueel zo zijn dat het een ontrekkingsbloeding was en dat je toch zwanger kunt zijn... doe een testje dat geeft duidelijkheid...

(aangezien je de pil in week 1 bent vergeten en die week ervoor gemeenschap hebt gehad... kun je zwanger zijn)

Ben blij om te lezen dat een kindje welkom is!

Laat je wat weten?

Knuffel jollie

3. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jollie,
    Bedankt voor je antwoord! Ik heb vandaag een testje gedaan omdat mijn menstruatie niet heeft doorgezet, en de test wijst uit dat ik niet zwanger ben.. :( vind het toch best vreemd. Mijn stopweek is vanaf vandaag voorbij, lijkt mij dat ik gewoon weer mijn pil kan hervatten. Succes met zwanger worden!

Liefs Pretty Woman

Deel Deze Pagina