bah bah ben er klaar mee. het zoveelste filmpje /oproep om iemand te vinden die weer eens een dier mishandeld heeft. zo,n 2keer per week kom ik weer wat tegen op facebook,ik snap dat ze die mensen willen vinden maar ik kan het niet loslaten. zulke beelden staan dagen op mijn netvlies gebrand en kan er zo verdrietig van zijn ik ben soms echt zo teleurgesteld in de mens wil dat liever niet weten allemaal.
ahh ik leef zoo met je mee, Soms kan ik echt niet van slapen, van al die nare en ongelofelijke filmpjes over mishandeling van dieren of mensen Ik kan er echt van huilen, vreselijk is dat
Ja rot of niet ik help graag mee zon schoft te pakken! En filmpjes hoef jr niet te bekijken natuurlijk. Foto's is lastiger. Rot dat je er zo van streek van bent!
Same here! Ik word ook ziek van al die vreselijke beelden. Maar aan de andere kant heeft fb ook leuke kant. Sta nog in dubio.
Nog eentje die er niet goed van wordt! Laat dan een neutraal beginscherm foto zien met de tekst erbij: let op, niet voor gevoelige eisen betreft etc... Het delen en opsporen vind ik erg goed maar ook ik hoef die beelden niet op m'n vrije avondje te zien.
Ik heb dit filmpje gedeeld zonder er ook maar een seconde naar te kijken. Ik weet dus niet voor de volle 100% wat hier gebeurt en dat wil ik ook echt niet weten. De verhalen er omheen al maakten dat ik het filmpje wou delen...
Volgens mij ben ik een van de weinige die hier geen last van heb :/ Af en toe wel eens plaatjes maar ik negeer ze, en video beelden heb ik vrijwel helemaal geen last van. Kan je het niet gewoon blokkeren ofzo? Edit: Als ik iets tegen komt, hoe verschrikkelijk het ook is, ik deel het NIET, omdat ik denk dat ik mensen hier eerder lastig mee valt.
Je kan die mensen ook blokken of uit je vriendenlijst gooien. Ik kan ook slecht tegen die foto's en filmpjes, maar gelukkig heb ik weinig vrienden in mijn lijst die dit soort foto's en filmpjes delen. Het valt me alleen wel op dat het vaak dezelfde type mensen zijn die dit soort dingen delen. Maar dat zal waarschijnlijk wel not-done zijn om te zeggen
Ik trek dat soort filmpjes ook slecht, word er naar van. Dus: ik kijk er niet naar en ik deel ze ook niet.
Ah, ik ben blij dat er nog iemand zo over denkt en het hardop zegt. Ik heb exact hetzelfde. Echter.... Ik lig er niet wakker van en ben er ongevoelig voor (gelukkig). Maar ik begrijp wel dat een ander er moeite mee kan hebben. Ik deel zelf bijna nooit zulk soort dingen. Geen vermissingen, geen dieren-, of mensenleed en zeker geen opsporingsberichten. Stom gedoe. Daar zit ik niet voor op FB, dan had ik opsporing verzocht wel aangezet. Overigens kijk ik wel naar de Amber Alerts - maar meer ook niet.
ben het met je eens hoor!! Of dat meisje dat een fles in haar gezicht kreeg, eerste wat ik zag op fb zondagochtend... Maar ik probeer het gewoon te negeren. Zieke mensen allemaal. (vooral de dierenmishandeling dan he)
Ach wat verschikkelijk hé Van dat soort dingen lig ik s'nachts ook wakker, een onschuldig dier mishandelen Ik kan daar echt niet tegen, en ik krijg steeds meer een hekel aan mensen op die manier....ik zeg altijd: breng die lui maar naar mij, ik weet wel raad met ze en zal ze hetzelfde aandoen als dat ze met die dieren hebben gedaan...maar dan nog erger!
Ik lig er ook niet wakker van hoor, ik bedoel eigenlijk dat ik er slecht tegen kan in de zin van het irriteert me
Waarom?? Je hoeft toch niet te kijken maar door het delen van bepaalde videos kan je wel helpen bij het oppakken van sommige zieke mensen die snel achter de tralies moeten en door het delen van filmpjes op sociale media zijn een heleboel mensen opgepakt die anders nu nog zouden doorgaan met zieke praktijken. Mooi toch deze functie van facebook en andere social media