Onze hond heet Bob en we twijfelen over de naam Yob. Ook vinden we Mik nog steeds erg leuk, maar de broer van mijn man heet Nick. Wat vinden jullie, kunnen deze namen wel?
't is wel erg verwarrend voor de hond als je je kind bijna hetzelfde gaat noemen. Maar als jij de namen mooi vindt moet je het gewoon doen.
Yob zou ik niet doen, omdat dit waarschijnlijk heel verwarrend gaat zijn voor je hond! De uitspraak en klank van Bob en Yob is natuurlijk haast hetzelfde. Lijkt me vreselijk irritant voor je hond als hij de hele dag denkt geroepen te worden terwijl jullie de kleine roepen. Mik vind ik gewoon kunnen, als er nou twee broertjes zouden zijn die Nick en Mik heetten dan zou ik het wat minder vinden, maar de oom van jullie kindje heet dus Nick, dan vind ik dat je jullie kindje best Mik kan noemen hoor! Vind Nick en Mik niet eens zoveel op elkaar lijken, maar bijelkaar vind ik het niet zo mooi !
Hm ik zou denk ik ook niet zo snel voor Yob gaan als je hond Bob heet. Maar Mik zie ik niet als een probleem! Misschien voelt Nick zich zelfs wel vereerd.
ik vind eigenlijk hetzelfde als de andere dames zo'n beetje. dus nogeens optypen eheft geen zin. ik vind mik zelf ook een grappige naamen heb hem even overwogen. maar ik zie de laatste maanden in mijn omgeving dat ie erg populair is en daar hou ik dan weer niet zo van. dan heb je straks vier mikjes in de klas zitten en dat heb ik dus zelf al meegemaakt en vond het maar niks. maar hij is leuk! zonder meer! groetjes yinte