Vanaf welke dag verkleurd je ovu-test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gijsje, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Voor degene die ovu-testen gebruiken,vanaf welke dag begint jullie test te verkleuren? Als ik uitga van mijn vorige cyclus van 31dgn moet 25 nov mijn eisprong zijn maar ze zijn nog steeds blanco_Of zie je niks en dan opeens krijg je er een 2e streepje bij ofzo?

2. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Dit vind ik nou een hele goede vraag. Bij mij hier ook al dagen niks :(

3. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Gijsje, mijn cyclus komt bij jou in de buurt. Heb er deze maand een van 32 dagen. Ben begonnen vanaf dag 8 en had precies op dag 15 een positieve ovutest en de 16de dus hoogswaarschijnlijk mijn ei.

Mijn ovutesten waren nooit wit. Je zag een heel licht lijntje wat bijna elke dag donkerder werd en op dag 15 heel donker en dag 16 weer een stuk lichter. Toen wist ik dat ik kon stoppen.

Kan het zijn dat je te laat bent begonnen met testen en je ei dus al geweest is? Of nog moet komen? Op welke dag ben je begonnen met testen en op welke dag zit je nu?

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben op dag 10 begonnen en zit nu op dag 15.Volgens de calculator moet de 25e november mijn eisprong zijn,de 24e dus mijn meest vruchtbare dag.Ik word er alleen beetje onzeker van dat ik zo ongeveer niks zie op de ovu test,ja heeeeel in de verste heeeel licht streepje(maar volgens mij zie ik dat eerder omdat ik graag een streepje zie).Ik dacht dus ook dat ik een heellicht streepje zou zien wat steeds donkerder word,maar mischien is het bij iedereen verschillend,in de bijsluiter staat namelijk ook of helemaal geen streepje of heel licht bij een negatieve test.Mischien moet ik gewoon nog geduld hebben!(jammer dat ik daar niet zo goed in ben)

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

gijsje, gewoon blijven testen en afwachten! je ovu-test kan van de een op de andere dag ineens donker zijn! er hoeft niet een anloop te zijn van licht naar donker!

6. joop

joop Lid

22 okt 2008
    46
    0
    0
    Misschien ligt het aan het merk dat je gebruikt? Maar ik heb ook wel eens gelezen dat het niet voor alle vrouwen mogelijk is een eisprong te meten m.b.v. een LH metende ovulatie test.
    Heb zelf de sensitest gebruikt, ben op dag 15 begonnen, de eerst 6 dagen echt een heel erg licht streepje, alleen te zien als het ook wilt. Dag 7 een iets beter zichtbaar streepje, dag 8 nog beter en op dag 9 van de testen, dus dag 23 van mijn cyclus een heel duidelijke test. Dag erna weer weg, blanco.

Succes

Deel Deze Pagina