is het normaal als je op je innesteldag roze afscheiding hebt wil dit zeggen dat het eitje bevrucht is we proberen al 7 maanden zwanger te worden dit is voor het eerst dat ik het meemaak groetjes isa
Hoi Isa, Dat is heel goed mogelijk ja. Nog even een paar dagen afwachten en dan kun je testen! Spannend zeg!
ja he hoop het ook dat het lukt k heb dit nog nooit meegemaakt en we zijn toch al 7 maanden bezig hebben jullie dat ook al eens meegemaakt wie waren erna ook echt zwanger of juist niet groetjes
Hi, Ik heb dat ook gehad. was echt heel weinig en licht rozig slijmachtig iets. ik had dat volgens mij 3 dagen voor mijn NOD dacht ik.hopen dat het wat betekent voor jou! jenna
ooo ik zie dat je ook zwanger bent ik mag over een paar dagen ook testen nu ben ik helemaal hyper de hyper in positieve zin hiihihih
ik hoop het voor je!spannende dagen he?ik wist al van tevoren dat ik zwanger was, ook toen ik dat rozige zag. de test was meer een bevestiging.heb jij al een gevoel?
nou ik heb links achter onderin de rug een beetje zeurend gevoel en een klein beetje miselijk soms, ik heb wel een paar x dat ik dat gevoel heb ja en dat ik er aan denk zonder dat ik er bewust over nadenk , lastig he hoe ik dat nu schrijf dus denk er wel soms aan ja dat als ik iets voel meteen zo`n stop gevoel heb zo van dan doe ik iets en dan denkik meteen he stoppen is niet goed terwijl ik er op dat moment niet bewust mee bezig ben
dat zeurende gevoel had ik ook. wil je niet al teveel hoop geven hoor. weet je ook zeker dat het geen late eisprong was? want ik zag dat je over 9 dagen ongesteld moet worden?dan is het wel een vroege innestelling... jenna
ja je hebt helemaal gelijk. ik had dat ook 5 dagen na de ei, nu ik me bedenk, maar als het echt zo is kan het best nog wel tot je NOD zo blijven hoor (die steken etc), want dat vruchtje is niet in 1 dag ingenesteld, maar dat graaft zich gedurende enkele dagen steeds dieper in. klinkt iig heel positief!voor mij was dat juist de redenen dat ik 'wist' dat het zover was!nu even die dagen doorkomen! maar ik ga je maar niet al te lekker maken hoor. jenna
hahahha dank je wel jenna duimen mar op het positieve veel sterkte meid met je zwangerschap mss zijn we wel samen zwanger tot snel hoplijk ik hou je zeker op de hoogte groetjes
Hoi Isabel, Ik had precies hetzelfde.. mijn cyclus klopte precies met de calculator. Op 25 september ei (die voelde ik ook) en op 1 oktober innesteling en dus ook wat rozige afscheiding. Op 11 oktober had ik een overduidelijk positieve test in handen en zie het resultaat in mijn avatar Ik hoop dat het voor jou net zo loopt!
ooo gaaf man gefeliciteerd hoop dat het bij mij ook zois heb net weer oud bloed erbij zitten en heb overgegeven
Dat had ik ook! Eén roze veeg op mijn mogelijke innestelingsdag. Wist het ook meteen. Voelde menstruatiekrampen, flink pijn in mijn onderrug en kriebels in mijn buik..... En nu: positief!
ja de hele tijd een rommelig gevoel blijft hier ook aanhouden pfff nu die laatste paar dagen doorkomen groetjes