Hoi,hoi, Even een vraagje,ben nu 4wk en 1 dag zwanger van ons 2e kindje,maar ik heb echt beetje stekerig (wat een raar woord) gevoel onderin mijn buik,mijn baarmoeder denk ik,vooral als ik uit een houding kom waarin ik een poosje gezeten heb...Kan dat nu al bandenpijn zijn..lijkt me beetje raar zo pril nog.. Lijkt weer net alsof ik voor het eerst zwanger ben,zo onzeker ben ik,denk bij alles wat ik voel;het zal toch geen miskraam worden...?? Weet iemand hier iets van,alvast bedankt voor het antwoorden.. Groetjs
nee het kan omdat het niet je eerste is heb ik op google gelezen dus het kan heel goed bandenpijn zijn
het kan alwel meisje, hoor heel vaak bij de eerste duurde het even soms 8 week soms pas met 13 week, en bij de 2e is het al heel snel. PRobeer je niet te druk te maken, en een beetje te genieten..
Bedankt voor jullie reacties hoor,ben soms zo onzeker,net alsof ik voor het eerst zwanger ben...zal het ook eens googlen...heb ik nog niet aan gedacht
Ja, ik heb precies hetzelfde. Het begon bij mij ook vrij vroeg en nu heb ik het nog regelmatig. Inderdaad met opstaan na een poosje te hebben gezeten en ik heb het ook na het plassen. Omdat het voor mij ook de eerste is, heb ik het aan de verloskundige gevraagd. Die vertelde dat de baarmoeder zich aan het 'zetten' is, al een beetje groeit, en dat voel je. Ik heb het bijvoorbeeld ook als ik wat 'harder' neerkom op een stoelzitting, en de ene dag heb ik het niet en dan weer een hele dag wel. Hoort er allemaal bij, dus maak je maar niet ongerust! Die onzekerheid is wel heel herkenbaar hoor; je voelt zo veel allemaal!! Geniet ervan.
Ik ben ook zo'n onzeker type , hoor! Ik had vandaag ineens een soort kramperig gevoel en kreeg het toen best benauwd. Het waren dit keer zeker niet mijn darmen, want het zat lager. Het deed geen pijn ,maar het voelde meer aanwezig dan het menstruatie-gevoel wat ik tot nu toe voelde. Nu trok van buiten naar binnen en daar schrok ik dus van. Maar na een uur was het weg en denk inderdaad dat het mijn banden waren!
Dit is mijn eerste maar al vanaf week 5 last van groei/bandenpijn. Ik snap wel hoor dat je daar onzeker van kunt worden, dat had ik ook heel erg. Want fijn is anders. Ik hoop alleen voor jou dat het niet aan blijft houden net als bij mij. Ik zit er nu (op en af) nog steeds mee en ga er vanuit dat het de hele zwangerschap zo blijft.