Dank je wel. ik zou er heel veel voor geven om met een buikkie en nagels te trouwen! Pff.....zou heel blij zijn zeg. Mooi onderschrift heb je Ikdus, heb bewondering voor je. Super lief! Aura, ze zijn niet dik, dat niet.Heb er ook geen nepnagels onder, maar doe het met een sjabloon. Kan eventueel straks nog wel even een fotootje van de zijkant maken. Sommige acryl is echt super duur, denk misschien wel dat het dan nog mooier zou worden of nog langer zou blijven zitten.
Nou meis als jij ze zo mooi kan zetten bij mij zou ik t laten doen bij je (mits het uiteraard minder kost als bij een prof dan heh! ) Ziet er goed uit hoor! Kan je het bij je rechter ook zo netjes? Dat was bij mij met nagel lakken altijd al n crime nm... Petje af hoor!
ik ben nagelstyliste en ik vind ze netjes hoor. zeker voor iemand die geen les heeft gehad! (ben zelf 3 jaar naar school geweest) ik heb van collega nagelstylisten (eigenlijk concurenten) wel eens slechtere gezien, met veel hobbels en bobbels, beetje lepelvormig.. dat was dan van klanten die bij mij kwamen klagen over een ander.. mijn mening voor een bruiloft? ik zou ze persoonlijk wel door een angelstyliste laten doen, mooi op fotos (met name als je de ringen om hebt op een foto) maar ik vind ook dat ze er wel mee door kunnen hoor! als je het te duur vind zou ik zeker je eigen doen, en als je ze zelf hebt gezet, kun je ook nog eens extra pronken! dus: gewoon doen!
Ik ben ook een stevige nagelbijter. Toen ik ging trouwen heeft mijn zus ook acrylnagels gezet bij mij. Was erg mooi (Maar erg onhandig als je het niet gewend bent) en toen de nagels er uiteindelijk afvielen heb ik daarna zelfs een tijd, lees: een paar maand, geen nagels meer gebeten. Dus wie weet doet dat voor jou ook wonderen, maar ik vind ze erg mooi. Ik vind dat het wel kan!
ow ja en nog een tip: wil je ze er dunner uit laten zien? vijl dan vooral de voorkant dunner, dat oogt veel mooier vind ik.. want als de french (wit) dik is, oogt t gauw lelijker, en mensen zien vooral de voorkant.. (wit oogt altijd dikker dan roze)
dank u dank u, ik word er verlegen van.......... ik moet wel eerlijk zeggen, er is een hoop tijd in gaan zitten hoor. Telkens weer opnieuw oefenen...... t laat nog steeds eerder los dan bij een nagelsalon,maar ik denk dat mijn liquid (waar je de acryl mee aanmaakt) ook niet de super de lux-ste is hoor (gezien de prijs). Ik zou t niet durven bij een ander, te onzeker dat ik er een janboel van maak haha. Maar rechts is inderdaad moeilijk, om dat met links te doen. En dan heb ik ook nog een neurologische afwijking dus ik tril snel en heb moeite met coordinatie. Doe het dan ook als ik niet zoveel tril en wel veel kracht in de armen/handen heb. Dank jullie wel! ik zal nog denken of ik het dan eenmalig bij een salon wel/niet laat doen voor het trouwen. Ik heb helaas alleen geen goed adres bij mij in de buurt. Ik wil absoluut echt niet weer zonder nagelbedverlenging, zag er niet uit zeg (lol). xjexje en girl, jullie laten me blozen!
oja.......... oma dacht dat het 'plaoaknaogels' (doet me denken aan iemand met het accent van tineke schouten die dat ooit tegen me zei midden in een verhaal!) waren hihihi.
Loe, netjes gedaan! Noem je dat bijten (ringvinger).. bij mij moet je de nagels zoeken, bijt ook al mijn hele leven..
Ik vind ze prachtig! Mag ik weten hoeveel je kwijt bent aan acryl + materiaal? Ben je nu met al dat oefenen niet veel meer geld kwijt dan dat je voor je trouwdag een stel laat zetten door een styliste?
Toys, nee hoor. Ik heb op de duitse ebay, van een nagel-groothandelaar een pakket gekocht en ook zelf een freesmachientje gekocht. handig, maar niet noodzakelijk. Als je op google kijkt zijn er heel veel groothandels. die acryl potten, daar doe je een eeuwigheid mee. ik heb een super klein potje en ga er zeker een jaar mee redden. Dus eigenlijk t enige wat er meer in zit, is tijd.een hele hoop tijd. Maar bij de nagelstylist moet je ook om de 2-3 weken terugkomen, kost ook veel tijd en reken dan in totaal maar eens op hoeveel het kost. Voor mij was het echt teveel. Oja, het enige dat ik veel gebruik, zijn penselen. Ik krijg ze niet goed schoon. Ik gebruik geen officiele acrylpenseel, die zijn wel rond de 10 euro. Beetje duur om twee-drie keer mee te doen. Krijg de penselen via mijn vriend, werkt bij het doe het zelf zaak en neemt gewoon acrylpenseeltje nr 4 voor me mee!
Ik vind echt dat je het super mooi hebt gedaan hoor! Daar hoef je je echt niet voor te schamen bij een trouwerij, je moet eerder trots zijn dat je het zo goed kunt. Dit waren mijn nagels bij ons trouwen. Ook zelf gedaan...gewoon me eigen nagels met een beetje lak.
Okay, doe je goed! Was gewoon benieuwd hoe je dat dan deed en waar je je spulletjes vandaan haalt Maar echt ... vind ze heel mooi en je kunt je zo zeker vertonen op je trouwdag.