Een mergpijp!! AAAAAAHHH!!! Al 4 dagen loop ik mezelf te kwellen. Ik heb zooooooo'n zin in een lekkere mergpijp! Ben bang dat als ik nu een pakje koeken koop, dat ik ze gelijk allemaal opvreet Jullie ook allemaal zo'n lekkere trek?
Soms heb ik zo'n trek in iets maar als ik het dan uiteindelijk heb, smaakt het totaal niet... Bij mij is het verlangen vaak groter dan het hebben op dat vlak
Ik heb dat met Starbucks Ze hebben sinds een paar weken een Starbucks op station Leiden Centraal en sinds ik dat weet wil ik er al 1. Er bestaat geen lekkerder koffie!!! Afgelopen vrijdag heb ik er stiekem 1 gehaald, een heerlijke capuccino *kwijl*
Leuk he, dat ie er zit nu!! En druk dat het er steeds is! Maar wat bedoel je met 'stiekem' ?? Ik drink gewoon elke dag een heerlijke bak capuccino hoor, kan echt geen kwaad hoor, gewoon lekker doen! Weet je waar ik laatst zo'n trek in had? In van die marsepijnen roosjes die op bijv. een bruidstaart zitten Vraag me niet hoe ik er op kom, maar het dwaalt al een week door mijn hoofd! Misschien moet ik eens gaan party-chrashen, want heb geen bruiloft in de planning staan
@snoozie ik mag geen koffie Daar krijg ik migraine van maar het is zo lekker!!! Vooral capuccino dus soms haal ik "stiekem" wel eens een koffie en nu met een Starbucks waar ik 3 keer per week langs kom, ja sorry hoor
Oh, wat een lekkere dingen roepen jullie allemaal! Ik heb zin in Foe Yong Hai, maar sinds er een chinees restaurant op de smaakpolitie op tv is geweest wil mijn man niet meer dat we dat eten. En zelf maken is toch echt LANG niet zo lekker! Marsepein, zeggen jullie, oh-jummie! Koekjes, toetjes, chocola, alles wat zoet is!!! (zwangerschapssuiker...)
Bij iedere reclame over eten wil ik het hebben.. vreselijk.. Zo had je eerst die reclame over chocolade hagelslag.. hup.. hagelslag gehaald.. komt een week later een reclame over vruchtenhagelslag... nou ja.. de rest begrijp je wel
Erg herkenbaar Zo kun je me haast wegdragen als ik die reclame zie met John Williams en die schocolade toetjes..(iets met dream ofzo? )
John Williams is een stuk lekkerder dan die chocotoetjes.. Laatst eentje gehad, mijn verwachting was hoog! Viel me vies tegen..
Zat zonet op de site van jamin, man man wat een heerlijke spektaarten!!! Het water loopt gewoon uit m'n mond!
Jaaa.. chips! Daar had ik net zo'n zin in. Heb net een zak opengetrokken, maar het smaakte nergens naar .
een over heerlijk broodje kroket met mosterd!!!!! en een aardbeien milkshake. had het een tijdje geleden met chocolade terwijl ik daar echt niet van hou (ja ik weet het ben bijna de enige vrouw op deze aardkloof die daar niet van houd) toen had ik eindelijk mijn man zover om om 22.30 naar de benzine pomp te rijden voor een dikke vette reep en vond het echt niet lekker haha! die arme man.
Ik heb gewoon weer eens zin in een normaal bord lekker avondeten. Ik hou het al weken bij kleine porties slap eten om de maagzuuroverlast/gekokhals in te perken. Jee WEER rijst met slappe gekookte groentjes vanavond... IK WIL PASTA MET EEN SAUS MET HEEEEEELVEEEEEEL KAAAAAAASS!!!! NU!!!