Ik doe een moord voor...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minyaweth, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Een mergpijp!! AAAAAAHHH!!!
    Al 4 dagen loop ik mezelf te kwellen. Ik heb zooooooo'n zin in een lekkere mergpijp! Ben bang dat als ik nu een pakje koeken koop, dat ik ze gelijk allemaal opvreet :D

Jullie ook allemaal zo'n lekkere trek? :(

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Soms heb ik zo'n trek in iets maar als ik het dan uiteindelijk heb, smaakt het totaal niet... Bij mij is het verlangen vaak groter dan het hebben op dat vlak :D

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Oja, ik praat al een week over de Mcflurry Magnum! :D (maar nog steeds niet gegeten)

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb dat met Starbucks ;)
    Ze hebben sinds een paar weken een Starbucks op station Leiden Centraal en sinds ik dat weet wil ik er al 1. Er bestaat geen lekkerder koffie!!! :D
    Afgelopen vrijdag heb ik er stiekem 1 gehaald, een heerlijke capuccino *kwijl*

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Leuk he, dat ie er zit nu!! En druk dat het er steeds is! Maar wat bedoel je met 'stiekem' ?? Ik drink gewoon elke dag een heerlijke bak capuccino hoor, kan echt geen kwaad hoor, gewoon lekker doen!

Weet je waar ik laatst zo'n trek in had? In van die marsepijnen roosjes die op bijv. een bruidstaart zitten :( Vraag me niet hoe ik er op kom, maar het dwaalt al een week door mijn hoofd! Misschien moet ik eens gaan party-chrashen, want heb geen bruiloft in de planning staan :D

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    @snoozie
    ik mag geen koffie :( Daar krijg ik migraine van maar het is zo lekker!!! Vooral capuccino dus soms haal ik "stiekem" wel eens een koffie en nu met een Starbucks waar ik 3 keer per week langs kom, ja sorry hoor :D

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant

Garnituren en Decoraties op Bruidstaarten en Patisserie

:D

8. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Oh, wat een lekkere dingen roepen jullie allemaal!
    Ik heb zin in Foe Yong Hai, maar sinds er een chinees restaurant op de smaakpolitie op tv is geweest wil mijn man niet meer dat we dat eten. En zelf maken is toch echt LANG niet zo lekker!
    Marsepein, zeggen jullie, oh-jummie! Koekjes, toetjes, chocola, alles wat zoet is!!! :p(zwangerschapssuiker...:()

9. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Lekker weer op mijn buik te kunnen slapen, gaap......:D

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Bij iedere reclame over eten wil ik het hebben.. vreselijk.. :p

Zo had je eerst die reclame over chocolade hagelslag.. hup.. hagelslag gehaald.. komt een week later een reclame over vruchtenhagelslag... nou ja.. de rest begrijp je wel :D

11. Linnda

Linnda Actief lid

4 feb 2009
    212
    0
    0
    hierzo gebakken aardappeltjes en kipnuggets :)

12. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

filet american:( carpaccio... Wijn veel wijn:p

En ossenhaas, medium gebakken.. SMAK! Hihihihihi

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Erg herkenbaar :D Zo kun je me haast wegdragen als ik die reclame zie met John Williams en die schocolade toetjes..(iets met dream ofzo? :()

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

John Williams is een stuk lekkerder dan die chocotoetjes.. Laatst eentje gehad, mijn verwachting was hoog! Viel me vies tegen..

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zat zonet op de site van jamin, man man wat een heerlijke spektaarten!!! :D Het water loopt gewoon uit m'n mond!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha.. ja.. precies.. maar dan heb ik de neiging John Williams te willen ipv de toetjes :D :D

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

He sjips... dat is jammer! :(

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Jaaa.. chips! Daar had ik net zo'n zin in. Heb net een zak opengetrokken, maar het smaakte nergens naar :(.

19. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    een over heerlijk broodje kroket met mosterd:D!!!!!
    en een aardbeien milkshake.

had het een tijdje geleden met chocolade terwijl ik daar echt niet van hou (ja ik weet het ben bijna de enige vrouw op deze aardkloof die daar niet van houd;)) toen had ik eindelijk mijn man zover om om 22.30 naar de benzine pomp te rijden voor een dikke vette reep en vond het echt niet lekker haha! die arme man.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb gewoon weer eens zin in een normaal bord lekker avondeten. Ik hou het al weken bij kleine porties slap eten om de maagzuuroverlast/gekokhals in te perken. Jee WEER rijst met slappe gekookte groentjes vanavond... IK WIL PASTA MET EEN SAUS MET HEEEEEELVEEEEEEL KAAAAAAASS!!!!

NU!!!

:D

Deel Deze Pagina