Al heel lang vind ik de naam Finette echt een super leuke naam. Alleen nu is er één "probleem": mij man (en ik nu ook) heet van Ette..... van zijn achternaam. Kan Finette van Ette.....?
Hmmmm nee niet echt een goede combinatie. Jammer want je hebt dus echt iets met die naam! Wat vind je anders van Fina of Finelle?
Ook ik vind het een hele matige combinatie. Kan je er niet Fiene of Fien van maken? Snap dat het de lading niet dekt hoor, als je die naam nou eenmaal in je hoofd hebt. Of toch voor iets heel anders kiezen..?
Ik vind Feline ook erg leuk, alleen zo heet al een kindje van iemand die ik ken. Hebben jullie nog meerdere ideeën?
De combinatie voor- en achternaam is niet echt super. Zelf zou ik in dit geval op zoek gaan naar een andere voornaam. Suggesties: - Fine van Ette - Finetta van Ette - Fiena van Ette - Eline van Ette - Aline van Ette - Felicia van Ette - Felice van Ette - Felicie van Ette - Philomene van Ette
Ik denk dat ik gelijk door zou rijmen, zo van 'Finette van Ette heeft grote kadette', vreselijk flauw, maar dat effect heeft 't op mij. En als ik 't al doe, kan ik me voorstellen dat in de toekomst achtjarige ettertjes op hetzelfde idee gaan komen... Niet echt een geslaagde combi in mijn ogen dus... Fien of Fiene vind ik dan leuker... En Fenne, wat hier ook al genoemd is, ondanks dat ik dat eerder 'n jongensnaam vind, vreemd genoeg...
Ik zou het niet snel doen omdat het rijmt. Jammer joh, zeker als je helemaal weg bent van die naam! En wat vind je van Fabienne?
Fabienne vind ik ook echt een super leuke naam! Thanks! Filene vind ik trouwens ook erg leuk! En apart! Achter van Ette.... hoort nog wel een deel van de naam, maar wil niet dat de naam overal te voorschijn komt. Het rijmt dus niet maar het gaat mij er meer om dat Ette herhaald wordt.
O, nou als de achternaam dus nog langer is dan alleen Ette, dan klinkt het al veel beter! Dan rijmt het tenminste niet...