Als het jullie namen zijn, maakt het toch niet uit wat wij van vinden Ik vind Nika veel leuker dan Nikki en Wessel veel leuker dan Wes
nou mijn vriend heet wesley en die korten wij altijd af naar wes.....ik heb dus het gevoel bij wes dat hij afgekort word en nikki niks.....sorry maar je moet je eigen gevoel volgen anders ga je juist twijfelen
Wes = leuk, maar geloof dat ik er Wessel van zou maken. Nikki = niet mijn smaak. Maar ben bevooroordeeld. Zoontje heet Nick (en vind het dus echt bij een jongen horen) Gr Heel
Nikki vind ik erg leuk voor een meisje! Ook op deze manier geschreven. Wes, zou ik met dubbel s schrijven --> Wess Het klinkt wel als een afkorting. Ik zou eerder voor Wessel gaan. Succes! En kies vooral wat je zelf graag hoort. Mensen raken er snel genoeg aan gewend en zullen de naam helemaal bij jullie kindje vinden passen.
Sorry, geen van beide mijn smaak. Wes vind ik net niks en Nikki is een beetje "plat" vind ik. En dat zegt iemands wiens forum naam Nikki is.......gelukkig niet mijn echte naam!