Heb net je verhaal gelezen! Dacht dat ik op het einde wel de uitslag zou krijgen (want ben echt suuuuuper nieuwsgierig!!) Maar blijkbaar weet je nog niet veel meer! Lijkt me moeilijk, ben in jouw plaats al zenuwachtig hihi! Wanneer kan je gaan voor inwendige echo? Wist trouwens niet dat de pil veiliger was dan sterilisatie Had wel al gehoord dat het zich na een tijdje kon herstellen, maar dat er sommige nog 1,2 of zelfs 3 kinderen na die ingreep krijgen, waauw! Denk je dat je geholpen bent... Voor het zelfde geld had je er al 3, en daar nog eens 3 bij?!
Poeh je houdt het wel spannend hoor! Ik ben erg benieuwd naar je uitslag. Heb je in de tussentijd geen nieuwe zwangerschapstests gedaan? Over de sterilisatie van de man, het ligt er nogal aan of ze er een knipje in geven en dan beide kanten afbinden of dat er echt een stuk tussenuit gehaald wordt. Bij de laatste optie is, voor zover ik weet, de kans op herstel erg klein.
hallo dames, ja heb 2 weken geleden voor het laatst nog eens een test gedaan maar was weer negatief. dat was de 5e in al die tijd dus ben daar maar mee gestopt. dus idd ik weet nog steeds niks haha. Heb morgen om 10.00u de afspraak bij de dokter. dus dan zal ik wel horen over hoe en wat. ik laat het jullie weten!
Hee Patricia, poeh, toen ik het topic weer bovenaan zag, dacht ik: zou het?? Heb aan je gedacht de afgelopen weken, maar nog steeds geen zekerheid dus.. Hopelijk krijg je morgen uitsluitsel, gelukkig heb je 's ochtends al je echo, hoef je niet de hele dag nog te wachten. Ben benieuwd meid! Sterkte met wachten!!
meisje89, weet niet of ik morgen al meteen een inwendige echo krijg of daar ook weer een nieuwe afspraak voor moet worden gemaakt. zodra ik weer iets meer weet meld ik me weer!haha.
Hoi Asje, dat is lief dank je wel! ja ik hoop het dat ik het morgen krijg! heb wel een afspraak met de huisarts staan, maar weet niet of dat ook bij hun kan gemaakt worden of dat ik daar weer naar iemand anders moet. heb wel een afspraak met de huisarts gemaakt. omdat ik die moest maken na de uitslag. dank jullie wel allemaal voor jullie berichtjes! fijn om te lezen dat jullie allemaal meeleven haha.
Zal het topic zeker en vast in de gaten houden! En aangezien je naar de ha gaat, zal je wel geen inwendige echo krijgen, die hebben toch niet zo'n apparaat? Of sommige wel?
meisje89 Nuh niet echt, mijn man heeft nu zo iets van we zien wel echt zenuwachtig is hij niet ik moet eerlijk zeggen ik ook minder als in het begin. maar af en toe kriebelt het wel de spanning
Mja jullie wachten ondertussen ook al een maand zeker? Je kan idd niet op de toppen van je tenen blijven lopen wss
nee ik denk het ook niet denk dat ik daar voor bij een gynacoloog moet zijn of zo.misschien dat ze nog eens een zw.test wil doen? ik durf nu in ieder geval meer gene te kopen haha
mijn laatste ongesteldheidsdag was 6 maart, dus bijna 7 weken geleden.en dat is me nog nooit overkomen haha. maar idd. echt veel ben ik er ook niet meer mee bezig. heb hier nl ook nog eentje rondlopen dus dat geeft afleiding he haha
Misschien dat ze nog wel een bloedtest zou doen, zou goed kunnen. Een gewone test zal niet veel verschil maken met die andere 5 nega In bloed zien ze normaal toch wel meer. (hoewel sommige zwangeren zelfs daar nog nega op testen! Vraag me niet hoe zoiets kan...) En zal idd wel schelen dat jullie dochter in huis rondloopt, scheelt een pak qua afleiding!
jezus, wat een verhaal... ik zou echt gek worden in jouw situatie. maar het scheelt inderdaad al veel dat je genoeg afleiding hebt. Ik denk inderdaad dat je voor de echo nog een andere afspraak moet maken. Ik hou het hier verder nog even in de gaten hoor... Ben nu toch wel benieuwd naar de uitslag... X
Meis, succes straks bij de dokter! Het zal inderdaad wel niet zo zijn dat hij een echo maakt, maar goed. Hopelijk ben je na de afspraak wel iets wijzer!
Hoi allemaal! dank jullie wel allemaal! ben benieuwd dadelijk wat ze gaan zeggen, dan kom ik het hier natuurlijk ''vertellen''. en voor ik het vergeet : Iedereen die nu net zwanger is: van harte gefeliciteerd! en diegene die bijna uitgeteld zijn : heel veel succes met de bevalling, jullie kunnen het!! tot straks!
ben ik weer, vanmorgen dus bij de dokter geweest, heeft me een verwijskaart voor de gynacoloog in het ziekenhuis gegeven dus voor een inwendige echo. Volgende week zou mijn 2e ongesteldheid moeten komen, blijft die uit, dan moet ik vrijdag een afspraak maken. dus aan de ene kant hoop ik dus ontzettend dat de ongesteldheid deze keer gewoon komt. ( want zie als een berg tegen dat onderzoek op ). dus weer maar even afwachten
@ patricia, bedoel je de inwendige echo waar je tegenop ziet? Dat stelt echt echt echt niks voor. Daar moet je je niet druk om maken hoor.