Ik ben het met nanny eens hoor: zo'n inwendige echo klinkt erger dan het is! Ze gebruiken ook geen eendebek/speculum, alleen een soort echo staaf.
Ja, valt ontzettend mee en dat ding gaat er misschien maar 2 cm in of zo. Ik zag er ook tegenop, maar dat was achteraf nergens voor nodig!
hoi patricia, heb al eerder op deze topic gereageerd en lees zo nu en dan wel weer eens even mee... nu wil ik je niet onnodig ongerust maken oid, maar de kans is aanwezig dat je een "mk" hebt gehad... het schijnt namelijk dat 1 op de 3 zwangerschappen mis gaat, maar dat dat vaak tijdens of net iets voor de ongesteldheidsdag gebeurd waardoor de meeste vrouwen niet eens door hebben dat ze een mk hebben gehad.... aangezien jij de zwangerschapsklachten wel hebt gehad en een aantal dagen voor je NOD bloedverlies kreeg is dit het eerste wat bij me op komt... hoop niet dat dit een verhaal is waar je "naar" van wordt, maar wilde het je wel even zeggen.... groetjes
Ik had op de dag van mn NOD ook lichte bloeding, roze verlies. En de dagen ervoor ook nog bruinverlies als ik me goed herinner... Op 8wk ook nog bruinverlies gehad, maar toch nog steeds zwanger Bloeding hoeft niet altijd op mk te wijzen, naar 't schijnt maakt je bm zich nog even "zuiver" voor de komende 9 (eigenlijk 8, want die 1e is al voorbij dan) maanden. En dat geeft dan soms lichte bloedingen. Velen noemen dat de innestelingsbloeding maar dat is eigenlijk fout. Volgens mn ha zou dat niet eens bestaan ofzoiets.
hoi hoi allemaal! oke dus dat valt dan mee? gelukkig want ik heb vandaag een afspraak gemaakt. en kan al nu komende dinsdag 4 mei om half 9 terecht voor de echo! want jullie raden het nooit. dinsdag avond weer iets van ongesteldheid begonnen en gisteravond was het dus ALWEER verdwenen. begin me nu toch wel zorgen te maken. is al de 2e keer op rij nu. ben niet zozeer meer met het zwanger zijn nu bezig maar meer nu dat ik hoop dat het niks anders kan zijn. pff. en zwangerschapskwaaltjes nee die heb ik eigenlijk niet meer gehad ( helaas ) daarom ga ik daar al niet meer van uit eigenlijk klein beetje
hoi westerlo, heb inderdaad geen zwangerschapskwaaltjes meer. maar moet zeggen dat had ik bij mijn dochter ook niet echt. ben bij haar toen helemaal niet misselijk geweest etc. wel af en toe pijn in de rug maar verder eigenlijk niks. en trek in bepaalde dingen.
Hee meid, fijn dat je aanstaande dinsdag al terecht kan! Hopelijk is er niets schokkends aan de hand, al is een zwangerschap natuurlijk ook best schokkend Je lijf is wel raar aan het doen hoor! Streng toespreken helpt zeker niet he Ik blijf je in de gaten houden hier! Ben benieuwd joh!
Hoi Asje, ja daar ben ik ook wel blij om,dat ik toch wel zo snel aan de beurt kan. Inderdaad begrijp niet veel meer van mijn lijf, is echt nog nooit bij me voorgekomen. haha streng toespreken helpt inderdaad niet echt je hoort snel weer iets van deze kant
Hoi Dames, Nou ben vanmorgen geweest, Moest zeggen viel inderdaad heel erg mee, heb me daar zo druk om gemaakt maar nu het volgende : Er is niks op te zien, alles is in orde! geen zwangerschap, geen cyste etc. dus wat het nu is? geen idee. heb zo'n menstruatiekalender meegekregen en dat moet ik gaan bijhouden mocht het zo weinig blijven dan gaan ze eens bloedprikken.