Zouden jullie mij kunnen helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bezigbijtje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,,

Ik ben bezig in mijn 3e ronde.. vorige 2 periodes rond moijn nod had ik allerlei kwaaltjes (dacht ik!) van zwangerschap maar dit was niet zo! Ook was ik er elke sec. mee bezig!

Dit is deze maand gelukkig heel anders! ik ben er weinig mee bezig, hooguit paar kleine momentjes.... En heb ook niet de drang om te testen gellukig! Maar ben zo benieuwd wat dit zou kunnen zijn, deze maand esxtra hoop omdat ik 7 paril jarig ben en dit zou mijn mooiste cadeau ooit zijn!

Daarom maak ik me niet zomaar gek, maar nu maak ik me beetje zorgen... ik weet niet of dit zwangerschap kwaaltjes zouden kunnen zijn of dat het iets anders is waarop ik allert moet zijn *naar dokter toe moet gaan*

Ik had 18mrt mijn eisprong, dit heb ik gevonden met ovutest.. en de banner gaf dit indd ook precies zo aan... dus afgelopen do/vrij gehad. Sinds zondag heb ik erge pijn heel laag onderin mijn buik met elke stap die ik loop.... sinds dinsdag (ma/di zou volgens de banner innesteling plaats kunnen vinden) is die pijn voordurend aanwezig. Het voelt alsof ik een riem heel laag om heb en dat die te strak zit... met af en toe steekjes ertussen door die soms ook in mijn rug zitten... Ook links ter hoogte van mijn navel heb ik last (denk mijn darmen) van iets wat ik niet ken.... en die buikpijn heb ik ook nog nooooiitt gehad ofzo....

Weten jullie wat dit zou kuinnnen zijn? Herkennen jullie dit??

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he meid
    ik had ook pijn bij het lopen maar dit kwam doordat me darmen erg geprikkeld waren. ik denk dat je toch nog even moet wachten tot je nod en dan een testje doen. hoe lang moet je nog wachten?

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej Heej,

Ik moet nog 6 dagen volgens mijn banner tot ik een thuistest mag doen.

En wacht indd ook tot die 6 dgn.

Deel Deze Pagina