Ze loopt! Maar nu: wat voor schoentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Sinds dit weekend loopt ons meisje de hele kamer door! Zo geweldig, echt stoer. Niks wiebelen, gewoon, hopsa, een rondje door de kamer.
    Maar ze loopt nu nog op Aapies. Alleen vind ik die niet goed aan haar voeten zitten: zitten scheef en stappen niet echt lekker. Wat kan ik nu het beste aanschaffen? Ik weet dat ze nog geen echte schoenen moet hebben, maar wat dan wel? Iemand tips?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik liet dochter binnenshuis altijd op blote voete lopen, dat is het beste. Mocht je dat echt te koud vinden kun je ook denken aan eerste oefenschoentjes zoals bardossa of shoes me. Als ze straks buiten wilt lopen zijn deze niet geschikt dan moet ze wat stevigere zooltjes hebben. Maar daar hebben beide merken ook beginners schoenen voor. Zou haar voetjes alleen wel op laten meten bij een goede schoenenwinkel.

3. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben met mijn zoontje naar een schoenenzaak geweest en heb daar zijn maat op laten meten en heb schoenen gekocht die geschikt zijn om op te lopen maar die een redelijk soepele zool hebben. Hij kan ze ook aan naar buiten maar de zool is nog behoorlijk buigbaar. Ze zijn een tussenmodel tussen van die slofjes en schoenen met een echt harde zool.

Groetjes
    Nataly

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja, ik ga ook naar een echte schoenenwinkel. Blote voetjes kan, maar vind ik toch ook wel aan de koude kant (we hebben een houten vloer...) En op het kinderdagverblijf vind ik het toch wel een prettig idee als ze iets aan haar voeten heeft.
    Zat inderdaad ook te denken aan de Shoesme schoentjes. En dan dus beginnen met de babyproof denk ik? Maar dat is niks voor buiten toch? En als het dit weer blijft lijkt me dat nu juist zo leuk, een beetje buiten stappen... Wat doen jullie ze dan aan?

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Op www.omoda.nl kun je heel veel voorbeelden zien van merkschoenen.

Om je een beeld te geven wat er allemaal te koop is.

Groetjes
    Nataly

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

kdv zou ik ook niet voor blote voeten kiezen, zou bang zijn dat er iemand met schoenen op die kleine voetjes zou gaan staan.

Wij hebben tegels met vloerverwarming, dochter trekt nog steeds schoenen en sokken meteen uit.

Shoesme babyproof is niet voor buiten geschikt, zool slijt dan veel te hard. Wel fijn voor binnen. Dochter liep laat los maar wel grote stukken buiten op straat vond ze erg leuk. Ik had niet zulke dure schoenen van van haren (elephanten) voor buiten. Die waren wel geschikt voor buiten, binnen dus blote voeten.1x buiten op babyproof buiten laten lopen, schoenen waren meteen niets meer (waren niet nieuw hoor).

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zou niet meteen schoenen kopen, nog even wachten is beter voor de voeten

en dikke antislip sokken voor in huis????? hier loopt ze of zooltjes(zooitjes) of dikke antislip sokken

voor buiten, dr visser maar dan scapino eigenmerk beagel(in samen werking met dr visser) en elephants. die vind ik persoonlijk kwa zool beter, veel flexiebeler

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    ik wil ook niet direct echte schoenen kopen, maar ik vind het dus te koud op blote voetjes en de Aapies die ze nu aan heeft, zitten niet goed vind ik. Die zitten mega scheef aan haar voetjes als ze loopt en dat lijkt me ook niet ok.
    In huis kan het prima met antislip sokken of gewone sokken, maar het gaat mij juist om buiten en op het kdv. (ze loopt overigens echt los, dus niet achter een karretje oid)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Die Shoesme babyproof heeft ze hier ook altijd buiten gedragen en ik vond het wel meevallen met de slijtage. Na 3 maanden was ze er toch uit gegroeid, en moesten we naar een ander schoentje over, maar ze zagen er nog goed uit.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ze zal nog geen hele stukken lopen dus shoesme babyproof zou best kunnen. En anders bardossa flex

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Heb gisteren inderdaad de Bardossa Flex gekocht. Thanks! staat zo ontzettend schattig!

Deel Deze Pagina