Hey, Ik heb even een vraagje.. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 10-04-2010 en ik heb de laatste keer op 22-04-2010 gemeenschap gehad. Sinds 28-04-2010 heb ik last van wat licht bruinachtig slijm, alleen op de eerste dag was het ook een klein beetje bloed (niet helder maar wat donkerder maar wel altijd erg slijmerig..) vandaag is dus de 3e dag dat ik dit heb (het is nu lichtbruin en vaak met zo'n slijmdraadje.. ohh "heerlijk" die details..!! haha..) en het is alleen tijdens het afvegen.. Ik heb dus geen inlegkruisje of iets dergelijks nodig.. Verder heb ik een apart gevoel in mijn onderbuik wat ik niet echt kan plaatsen.. Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad? Of heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben erg benieuwd naar de (eventuele) reacties! Groetjes RMK
hoi ik heb echt geen idee... Ik zit met een soort gelijk probleem... eind febr gestopt met pil cyclus 28 dagen en nu was 27april me nod en krijg ik aleen heel weinig bruinverlies en slijmerig roze met afvegen... 1 dag ongi krampen gehad... ik weet het ook niet.
hoi normaal heb je dus tusse dag tien en 17 je ei(met een cyclus van ong28 dagen) hier kan je wat bloed verliezen(roze of oud bruin bloed) meestal heb je dan steken in je lies aan ene kant. het kan zijn dat je op 22 april idd vruchtbaar was en je nu een innesteling hebt.bij een innesteling verlies je soms ook roze of bruin bloed.hierdoor kan je ook krampen,steken of gebroebel in je buik van krijgen. het kan ook dat 28 april je gewoon je ei hebt gehad. maar net zoals ik heb ik soms gewoon zomaar een beetje bloedverlies en dit hoeft niets te betekenen. als je pas met je pil bent gestopt dan heb je heel vaak 'doorbraakbloedingen' dus zomaar wat bruin of roze bloedverlies het kan ook spotting zijn die aanlijden dat je je menstruatie gaat beginnen binnekort. ben je bewust bezig voor zwanger te worden?? groetjes xxx
Hey, Bedankt voor de reacties. Ik slik de pil niet meer dus ben inderdaad weer bezig om zwanger te worden Ik heb al een dochtertje van 3 maar die kwam zeg maar gepland / onverwacht haha.. Ik was toen net gestopt met de pil en dacht dat het wel even zou duren en pas toen ik 3 dagen overtijd was ging er een belletje bij me rinkelen.. en raak! Dus dat is toch anders dan echt bewust zwanger worden en er echt mee bezig zijn.. Alhoewel ik dat nu ook niet echt ben want ik dacht er eigenlijk helemaal niet aan totdat ik afgelopen dinsdag (de 28e dus) licht wat bloed verloor.. Toen dacht ik echt.. wat is dit? Dus als eerst ga je toch gelijk googlen! En ik kwam toen op predictor.nl en daar kwam uit; Laatste menstruatie: 10 april 2010 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 23 april 2010 Eisprong dag: 24 april 2010 Innesteldag: 29 april 2010 Positieve bloedtest mogelijk 4 mei 2010 Positieve thuistest mogelijk 8 mei 2010 Dus afwachten dan maar.... pffff haha Maar volgens mij is het slijm enzo nu wel gestopt dus heb er dus 3 dagen last van gehad.. Mijn onderbuik voelt echt heel raar, af en toe ook lichte krampjes.. maar dat kan ook komen omdat ik er nu wél mee bezig ben.. We'll see x