Ik heb vannacht nog 1 beker chocomel op en ben daarna nog naar t toilet geweest. Rond 11:00 vanochtend heb ik getest toen ik wakker werd. Dus lijkt me stug dat ik teveel heb gedronken. Ach ja we zien wel, ik ben nu gewoon heel verdrietig en ontzettend onzeker geworden. En dat terwijl we weten dat het wel kan aangezien we al een dochter van 3 hebben. Liefs, DD
Nog steeds niet ongi, maar heb ook niet meer getest. Ik wil morgen naar de HA, test dan wel 's morgens en hoop dat ik dan toch wat zekerheid heb. Liefs, DD
O wat balen meis goed dat je niet meer hebt getest. Morgen naar de HA en dan hopelijk wat meer duidelijkheid voor jou.
Heey lieverds, heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Heb vanochtend weer getest en de CB zei niet zwanger, maar op die van KV staat toch een licht streepje, er moet dan toch wel iets zijn of niet? De HA heb ik ook gebeld en deze belt me vanmiddag terug om te overleggen wat te doen. Het is niet mn eigen HA, maar deze heeft me vorige maand bij mn VMK ook heel goed geholpen, dus das wel fijn. Liefs, DD
Ik denk dat je dan toch zwanger bent. En dat de andere test meer nodig heeft. Ben benieuwd naar het gesprek met de huisarts! Mijn huisarts doet dan eigenlijk niks, afwachten...
Hee meiden! Net de HA gesproken en ik moet ervan uit gaan dat ik zwanger ben. Moet over een paar dagen weer testen en dan contact opnemen met de VK als deze positief is! Liefs, DD
Ook hier; Gefeliciteerd meis en ik hoop echt dat je met een paar dagen een knal positieve (of digi Zwanger) test in handen hebt zodat je echt kan gaan genieten! Succes meis en ik duim voor je! xx
Als de kv nog steeds een licht streepje geeft dan denk ik wel dat je zwanger bent. De gewonen CB digi zonder indicator heeft 2 x zoveel hcg nodig als een kv test, dus het is niet raar dat die bij een licht lijntje een negatieve uitslag geeft. Hopelijk over 2 a 3 dagen een goede posi test meid!
De CB testen hebben meer HCG nodig om positief te worden Ik heb met de KV test ook heel vroeg al licht positief getest en zie nu mijn banner meid Al een voorzichtige proficiat en hopelijk blijft het deze keer goed gaan.