Kan dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Duveldraakje22, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik zou gewoon vragen of de assistente een bloedtest wil doen. Die van ons doen dat gewoon hoor. Of een zwangerschapstest bij de assistente. Kan allebei. Zeker als jeje eigen zwangerschapstesten meeneemt.

xxx Joyce Succes en sterkte.

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Gewoon meteen een bloedtest vragen, sjees, da's toch nodig om te bepalen hoe ver je bent etc.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes meis; je hebt engelen geduld :) Ik weet niet of ik het zolang had volgehouden.. Dus vind het knap..
    Hoop dat je tegen die tijd toch echt wel duidelijkheid hebt.. KNUF

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Mijn eigen HA met assistenten zijn op vakantie, dat kan dus pas vanaf de 30e. Maar ik ga sowieso nog even langs dan als ik ondertussen nog geen zekerheid heb.

Liefs,
    DD

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jeetje wat vervelend dat je nog zo lang in de onduidelijkheid moet zitten. Maargoed als het raak is is het raak en kom je daar vanzelf wel achter ;) Hoop dat je snel 'verlost' wordt :)

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Weet je al wat meer meid??

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nope nog steeds niet ongesteld en nog steeds geen positieve test. Manlief is ervan overtuigd dat het wel raak is, maar ik blijf het vreemd vinden. Maandag naar de HA en hopelijk krijg ik dan wat duidelijkheid!

Liefs,
    DD

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat hoop ik ook, dit duurt al lang dat je in onzekerheid zit. succes morgen! en laat je de uitslag even weten als je die weet?

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou net bij de HA geweest. Hij denkt dat ik zwanger ben, moet morgen mn urine inleveren en dan wordt het naar het lab gestuurd. Donderdagmiddag heb ik de uitslag. Nu dus weer wachten...

Liefs,
    DD

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hoe was je test vanmorgen meid...of heb je niet meer getest??

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jeetje, waarom moet dat allemaal zo lang duren zeg... baalt voor DD

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @DD: Urine in leveren?? Geen bloedtest? Ik vind wel dat die HA heel makkelijk aanneemt dat je zwanger bent terwijl je ook heel vaak een nega test gehad hebt.
    In de meeste ziekenhuizen kiezen ze liever voor de bloedtest boven urine test omdat de betrouwbaarste is de bloedtest.
    Sterkte meis ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt hoor!

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja ach, als er zwanger uitkomt ben ik heeeeeeeeeeel blij. Nu is het alleen maar afwachten...

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik denk als er niks uitkomt dat ie dan ook een bloedtest gaat doen.
    Maar dat hoor ik donderdag.

Liefs,
    DD

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Mijn test met ochtend urine.

Bekijk bijlage 98049

Hij is nu wel opgedroogd, maar wel heel erg duidelijk in het echt!

Liefs,
    DD

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NOU JAAAAH.. das toch raaarrrrrr.... ik zie m duidelijk hoor.. ben errug benieuwd...kan me voorstellen dat je t nog niet durft te geloven....

17. Adore

Adore Niet meer actief

DD misschien een clearblue met indicator (die heeft een stuk minder HCG nodig dan de wel/niet zw)
    je kruidvat is best duidelijk :)
    Ik zou niet zolang op de dokter willen wachten, maar zelf de indicator doen ;)

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    lijkt me een mooi alternatief idd...zier wel lichtere streepjes voorbij komen waar een digi wel positief zegt .....succes meid..

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind dit er toch heel positief uit zien hoor!! Maar dat je zo lang in spanning moet zitten dat vind ik echt heel naar voor je!!

Ik hoop dat je test snel duidelijker word!

20. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik denk dat de digi wel zwanger zal aangeven als ik zo je testje bekijk.
    Ik denk dat ook wel duidelijk is dat er Hcg in je urine zit. Belangrijker is denk ik om te weten of het goed zit, dus of je Hcg waarde goed stijgt.
    Het is toch raar dat je over zo'n lange periode licht positief test, dan weer negatief en nu bijna 3 weken na je 1 e positieve test nog steeds vrij licht positief test :( maar goed dat kan aan mij liggen hoor, maar ik zou er ook niet gerust op zijn als de digi zwanger zegt, want het is toch al wel duidelijk dat je Hcg in je urine hebt :(
    Om deze reden vind ik echt dat je huisarts een bloedtest moet laten afnemen en dan kijken of je Hcg waarde goed stijgt.
    Over 2 dagen is je urine test waarschijnlijk positief, maar ben je er dan gerust op?
    Ik hoop het ontzettend voor je meis en ik duim ook echt voor je dat je over 9 maanden een mooi beebje hebt, dus begrijp me niet verkeerd want zo bedoel ik het niet en ik wil ook niet negatief zijn, maar wel eerlijk.

Deel Deze Pagina