Nou ik was er heel zeker van dat ik de 17e of misschien de 18e in de nacht... (dag 12/13) mijn ei gehad heb... ik had de 16e een positieve ovulatie test, (voor het eerst-->) heel vruchtbaarslijm zo t/m woensdag en op dag 16 echt van die eipijn die ik rond me ei altijd voel. Mijn temp is daarna echt minimaal gestegen(zoals je kunt zien in mijn kaartje, zie in onderschrift) Maar vandaag verwachte ik een flinke stijging dan eindelijk.... maar hij is best ver gezakt. Ik heb toch nog maar een ovutestje gedaan (met ochtendurine dat wel) en die geeft ineens weer stuk donkerder aan dan mijn testjes van de 17e en 18e! (die waren bijna niet meer te zien, dus gewoon echt negatief) Ik heb sinds vanmorgen een heel prikkelend/branderig gevoel in mijn onderbuik,,,, die ik herken van één ronde eerder, alleen weet ik niet meer welke ronde, ik heb namelijk een ronde een vmk gehad, maar ook dat weet ik niet meer in welke ronde dat was, handig he. hihi) Maar dit had ik toen pas kort voor mijn NOD, en nooit rond me ei. Iemand gaf aan dat ik misschien een hele vroege innesteling zou hebben, (ik zit nu dag 15 en dus waarschijnlijk dag 12 me ei gehad) zou dit niet te vroeg zijn????? (mijn LF is altijd 12 dagen, al vanaf stoppen met de pil) Of zou dit een verlaat ei zijn, terwijl ik geen eipijn/vruchtbaarslijm heb (ik heb melkachtig wit, dun slijm)??? Ik zou heel graag jullie mening willen horen, want maak me nu beetje zorgen Heel erg bedankt alvast, Liefs Bezig bijtje!
Hoi bezig bijtje, Het zou inderdaad wel een erg vroege innesteling zijn... Je afscheiding zegt neit altijd alles dus het zou mogelijk een latere eisprong kunnen zijn. Ik begrijp heel goed dat je het graag precies wilt weten maar ook voor mij is het gissen en afwachten of je menstruatie gaat uitblijven. Sterkte meid! imke