Wie morgen ook NOD???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pinky, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    hoi hoi!!

Wie heeft morgen ook zn NOD???
    Ik heb gisteren 3 veegjes roze/bruin verloren was geen slijm maar gewoon droog. (nog nooit gehad voor NOD) en tampon was gewoon schoon.
    Daarna niks meer en gewoon witte vloed ook vandaag gewoon witte vloed.

Mijn symptomen al een week zijn kleine naaldensteekjes links onderderin de biuk een beetje steekjes in borten en ook aders op tepelhof.
    Lage rugpijn en me gewoon raar en moe voelen.

Vandaag pijn in de kuiten en hele zware bovenbenen.
    lage rugpijn en tinteltjes aan de linkerkant buik.
    Het gevoel alsof ik vloei maar niks te zien en af en toe trekkende onderbuik anders als ongi gevoel.
    en ik heb net gegeten en heb het gevoel alsof er een brokje in mn keel zit met zuur bllggg en oprispingen.

Ook ben ik sinds gisteren ineens verkouden en mn keel doet zeer.
    Verder steeds drang om te plassen maar hoef dan maar een klein beetje (geen pijn of branderig)
    moeilijke stoelgang.
    Ow ja en mn liezen en heupen doen zeer en moe!

Nou zou het raak zijn?? haha

Ik hoop het! spannend!:)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh spannend! Ik mag maandag testen. Ook wat bruin bloed verloren maar ik heb verder weinig symptomen. Afwachten, maar het zal wel niet...

3. Liesje16

Liesje16 Lid

15 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is ook morgen, maar ik heb nog niet durven testen en ik weet ook nog niet of ik het morgen durf...bang voor een teleurstelling. Je hebt wel veel symptomen Pinky! Zijn jullie al lang bezig? En weet je al zeker dat je morgen gaat testen??

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Spannend!
    Wie weet, zou leuk zijn!!!!

5. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

ja heb zeker wat symptomen haha maja kan ook dat mn lichaam mij weer voor de gek houdt maar heb dit nog niet gehad hoeveel kwaaltjes kan je hebben he:p

ik ga morgen nog niet testen ik ga dat dan denk ik maandag of dinsdag doen!

ik ben nu in ronde 4 dus nog niet lang bezig. was van mijn zoontje in ronde 5 zwanger dus ook niet lang over gedaan.

Heb je ook symptomen dat je denkt dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn?

Ik had dus bij mijn zoontje alleen maar het gevoel dat ik ongesteld ging worden dus dacht mn lichaam neemt weer een loopje met me ik wordt gewoon ongi hihi
    Had er zo de balen in dat ik gewoon niet ging testen omdat die maanden ervoor ook zo gingen haha
    tot op een duur zijn mn man hey ga eens een test halen het is nu 7 dagen later hoor haha
    toen zei ik nee hoor ik voel toch dat ik ongesteld ga worden en mn cyclus zal wel in de war zijn of langer haha
    na lang aandringen omdat hij echt het gevoel had dat ik zwanger was ben ik maar 1 gaan halen.
    Heb de test gedaan en zei nou ik leg hem hier wel neer ik ga afwassen ik ben toch niet zwanger haha
    nou en toen keek mijn man en zei nouuuuu je bent echt wel zwanger en hij moest huilen die schat zo lief:)

dus tja als ik wel zwanger ben begint het anders als bij de 1e in ieder geval:p

6. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde

je hoeft geen symptomen te hebben hoor! lees mijn bericht hierboven maar eens bij de 1e keer ik had alleen het gevoel dat ik ongesteld ging worden en was ook zwanger!!
    heb een voorbeeldige zwangerschap gehad trouwens nergens last van! dus zo kan het ook;)

7. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Helaas hier vanmorgen de duivels weer!
    Op naar de volgende ronde!

Liefs:)

8. Liesje16

Liesje16 Lid

15 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen! Hier geen symptomen, ook nog niet ongesteld en nog niet getest...

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier helaas ook ongi...

Deel Deze Pagina