hallo dames , ik had heel veel pendel aanvragen , maar mijn laptop is stuk gegaan .dus kon ik niks meer pendelen helaas .... nu is ie weer gemaakt krijg ik een melding dat alle berichten weg zijn door een storing . dus ik ben alles kwijt . jullie kunnen natuurlijk even opnieuw je vraag , naam en geb dat pben ........ groetjes happymama
Heb je een paar dagen terug volgens mij ook een pb gestuurd weet niet of je die gehad hebt ?? liefs mij
Hallo Happymama, Kan gebeuren dat je laptop / pc kapot gaat. Je hebt een nieuwe pbtje Groetjes Carina
Hey happymama, Heb je een week geleden een pb'tje gestuurd, heb je die goed ontvangen? Spannend hoor!!
Ik heb je ook een bericht gestuurd maar weet niet of het goed gegaan is. Bericht staat niet bij verzonden berichten.
hoi hoi, Ik heb je ongeveer 2 weken geleden een pbtje gestuurd, heb je die goed ontvangen? Ik begrijp wel dat je ws veel aanvragen krijgt en het dus druk hebt, maar ik ben ook zo nieuwsgierig . Hoop snel een berichtje te ontvangen . groetjes, Moontje