Gravitamon of Femnatal??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hey meiden!!

    Ik slik al voor dat ik zwanger was Gravitamon maar bij de zwangerschap van Lorenzo Femnatal..na wat snuffelen op het net kwam ik erachter dat magnesium erg goed is voor een zwangere vrouw..meer energie minder misselijk etc
    Maar dit zit dus niet in Gravitamon! dit is toch wel gek of niet? Ik weet ook niet of het kwaad kan als je nu overstapt op een andere vitaminepreparaat..

    wie weet dit??

    Groetjes Paula
     
  2. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Je kan in principe gewoon overstappen hoor, geen probleem. Ik gebruik altijd de speciale vitamines van de Orthica voor zwangere vrouwen, volgens mij is dat ook Femnatal... Die werkt erg goed, is wel duurder dan gravitamon, maar je voelt je er een stuk fitter door!!! En dat is wel wat waard, niet???
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Je kunt gewoon overstappen hoor, zoland je maar geen dubbele dosis op een dag pakt :)
    Ik gebruik zelf Prenatal Nutritients van Solgar. Ben ik persoonlijk erg tevreden over. Is net als Orthica wel wat duurder, maar helemaal op natuurlijke basis.
     
  4. helen

    helen Lid

    1 jan 2006
    28
    0
    0
    Hoi Paula,

    Ik heb gisteren de verloskundige gevraagd welke vitamine pillen ik het
    beste kon slikken en zij raadde gravitamon aan!

    Groetjes Helen
     
  5. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Hoi Helen

    Klopt dat hoor ik vaker, maar ik denk dat ik wat meer energie krijg van femnatal of iets waar magnesium in zit...dus vandaar dat ik ga overstappen..gewoon om te kijken of het echt uitmaakt :)

    En meiden bedankt, nu kan ik gerust overstappen naar een ander vitaminepreparaat!:)

    Liefs Paula
     
  6. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Nou inderdaad haha voel me echt een zombie en heb nergens zin in en kom nergens aan toe omdat ik de energie er niet voor heb!

    Hoop dat het wat minder word:)
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Oh ik had daar nog niet van gehoord. Slik nu gravitamon, maar ik merk niets van die pillen.
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ik slik ook die femnatal pillen en ik moet zeggen, dat ik meer energie heb als voordat ik ze slikte. Dit kan zijn omdat mijn vermoeidheid minder is geworden...maar ik wil graag denken dat het aan de pilletjes ligt..:D hihihi..!!!

    overstappen kan gewoon, zoals al eerder is vermeld, als je maar niet een dubbele dosis per dag neemt.....

    veel sterkte met het kiezen en/of overstappen...:D


    groetjes sarah
     
  9. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik slik "Vitaal zwanger" van Kruidvat, en daar zit ook magnesium in.
    Er zit hetzelfde in als alle andere merken, maar is veeeel goedkoper.
     
  10. marion26

    marion26 Lid

    21 dec 2005
    41
    0
    0
    operatie-assistente
    Leiden
    Ik slik ook fem natal, dit is prima, de verlos vroeg wel of hier niet teveel vit A in zat, maar deze vitamines bevatten helemaal geen vit A. Weet niet of het echt helpt tegen die vermoeidheid en dat je je fitter voelt, ik voel me soms net een zeem.. maar dat zou ik misschien met alleen foliumzuur ook wel hebben.
    Ik zou als ik jou was in ieder gevql iets kiezen met minimaal 0,4 foliumzuur (dat heb je minimaal nodig)

    Succes!! Groetjes Marion
     

Deel Deze Pagina