Okay.... graag wil ik weten hoe betrouwbaar de zwangerschapstest van Sensitest is... Ik heb net een test gedaan. Werd niet ongesteld. Zit nu op dag 33, maar ik ben tussen de 28 en 35 dagen ongesteld, dus het zou nog kunnen komen (zeker tot maandag). Heb al 2 wkn lang last van gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Okay...terug naar de vraag. Heb net dus een test gedaan, zodat ik weet dat ik alsnog ongesteld moet worden. Iedere keer als ik testte dan was het toch negatief......uhm.... Hij was binnen no time super positief. De streep is donkerder dan de controle streep. Ik heb niet met ochtendurine getest. Ik heb vanmorgen 08:45 1 kopje koffie op. Is het echt waar wat ik zie??? Sowieso koop ik straks voor de zekerheid nog een andere test. Is de 2kv5 goed? Hier hoor ik verschillende verhalen over.
Lijkt me wel!!! Ik heb nog nooit vals positief getest met sensitest en zo'n duidelijk streep die jij beschrijft moet haast wel positief zijn!!!! GEFELICITEERD!!!!
Nou ik vind hem duidelijk genoeg hoor!!!!! GEFELICITEERD meis ik hoop dat het een mooie plak beeb gaat worden
Dank jullie wel. Ik kan het echt NIET geloven. Lang gewacht en dan zie je ineens een positieve test in handen. Zit hier werkelijk te lachen, janken en te bibberen.... Stomme vraag (kan het gewoon echt niet geloven), maar ik neem aan dat als je zwanger bent het niet uitmaakt wanneer je een test doet? Wil er straks nog 1 doen van een ander merk.
Super zwanger!!! heb je met de vroege sensitest getest? Ik heb gehoord dat KV 2v5 ook heel gevoelig is.. Succes& Geniet er van !
ik zeg superzwanger... kan niet missen!!!! gefeliciteerd.... en als je perse nog een keer wilt testen de kv2v5
Sensitest is hardstikke betrouwbaar hoor! Gewoon een mooie gevoelige test. Die van kruidvat is daarin niet anders, enkel nog wat goedkoper Ik heb destijds met sensitest getest toen ik zwanger was van Thirza, testte pas heel laat positief (4,5 week na ei, 19 dagen overtijd), en dit was de eerste die positief werd