Hoi meiden, Heb zojuist op dag 32 getest, mijn gemiddelde cyclus over de afgelopen 5 maanden was 29. Afgelopen cyclus 28 dagen en daarvoor 2 keer 29 en daarvoor 2 keer 30 dagen. Nu had ik dus getest maar ik krijg daar een wit streepje lijkt het wel in. Je ziet echt wel een streepje maar ik zie daar eerlijk gezegd geen roze in... zou het dan nu wel of niet? Zou het wel echt geweldig vinden, aangezien mijn lieve schoonmoeder momenteel aan haar laatste dagen op aarde bezig is (om het maar zo te schrijven) dus dat kan elk moment afgelopen zijn. Vandaar dat ik het ook niet met mijn man erover heb gehad, wil hem daar nu niet in belasten. Wat denken jullie?
Deze heb ik juist genomen en is nu wel duidelijk zichtbaar. Heb zo rond 8 uur, 5 op 8 getest dus normaal zou dat niet meer betrouwbaar zijn... Maar waar nu dus het roze is, was toen dus een wit streepje maar je zag wel een verschil of tenminste dat zag ik (of hoopte dat te zien).
Als je mij deze zou laten zien zonder je uitleg zou ik zeggen dat hij positief is! Was de foto binnen of net buiten de tijd genomen?
Deze is zo'n 15 minuten na het testen genomen. In eerste instantie dus in een roze vlak een wit streepje en nu zie je dus een roze streepje in een wit vlak. Ga morgenvroeg maar eens naar de huisarts (moest daar sowieso al zijn).
Zijn dit de DA-testen? Ik ben destijds door een verkoopster van die drogisterij gewaarschuwd dat je deze test echt binnen de tijd moet aflezen. Na die tijd kan een indroogstreep ontstaan. Ik zou voor de zekerheid een nieuw testje doen en dan binnen de tijd aflezen.
tjee zeg, misschien even kruidvat 2v5 halen, die zijn erg goed. (deze lijkt positief, maar net buiten tijd... dus niet zeker)
Heb je al een andere test gedaan? Hij lijkt mij wel positief, maar het lijntje staat een beetje uit het midden. Weet niet of dat klopt en/of kan?
Hoi, Die ene was toch negatief zei de assistente van de huisarts. Volgens haar worden negatieve testen nl altijd positief als je ze maar lang genoeg laat liggen. De test bij de huisarts was ook negatief. Vanmorgen dus ivm uitblijven ongesteldheid toch nog maar een test gedaan met ochtendurine en 5 minuten gewacht volgens de bijsluiter. Foto is op 6,5 minuut genomen.
Sorry hoor, maar dat negatieve testen altijd positief worden slaat echt he-le-maal nergens op. Die assistente weet niet waarover ze het heeft. Sommige testen kunnen na verloop van tijd een indroogstreep laten zien, deze is echter meestal niet roze en de meeste testen hebben dit niet. Wat er met jouw test is weet ik niet. Na 15 minuten is het nog geen indrooglijn dus als het een lijn is lijkt het me zwanger, maar hij is wel wat scheef. dat de test bij de Ha nega is zegt niet zoveel. Meestal zijn dit minder gevoelige testen en het feit dat jouw streep er pas na 15 stond zegt al dat je sowieso nog niet zoveel HCg hebt. Ik hoop dat je toch zwanger blijkt en anders snel bent! Succes!!
Nou volgens mij ben je hartstikke zwanger meid!!! Ff morgen een K2V5 halen dan weet je genoeg als die ook zwanger aan geeft. Voor hier, voorzichtige proficiat!
@nana Die van vanmorgen stond er al na 2/3 minuten en de foto is genomen met 6,5 minuut us ruim binnen de 30 minuten die in de bijsluiter als max staan vermeldt. Die test mocht je ook pas bekijken na 5 minuten. Denk idd ook dat er veel verschil is in de diverse testen qua gevoeligheid en natuurlijk qua lichaam met de HCG waarde die bij stijging ook sterker is. Die van donderdag had dat andere allemaal. Heb nog een test liggen dus die ga ik vanavond of morgenvroeg gebruiken.
Volgens mij weer positief hoor, heeft idd ook met HCG te maken! Ik ben benieuwd wat de test van vanavond/morgen zegt, succes meid!
Om het helemaal zeker van je zaak te zijn. ik zou zeggen een digitale test van clear blue. Daar staat gewoon in zwanger of niet zwanger. Maar als ik deze 2 testen zie zeg ik: gefeliciteerd!!!! En tegelijk ook heel veel sterkte meid!
Ik zou toch ook zeggen; zwanger. Gefeliciteerd! Ik heb trouwens nog nooit een negatieve test opeens positief zien worden. Ook niet na een halve dag ofzo. Sommige testen hebben misschien inderdaad eennindrooglijntje. Maar zo zag het streepje van jou eerste test er niet uit hoor. Of digitale doen of bloedtest bij de ha vragen!
Heb juist de laatste test uit mijn voorraadje gedaan samen met mijn man en die was na 2 minuten al gekleurd. Wederom de 5 minuten uit de bijsluiter afgewacht en ditmaal een donkerdere streep als vanochtend. We gaan er derhalve dus vanuit dat we zwanger zijn. Helemaal happy alhoewel de situatie natuurlijk ook erg dubbel is. Mijn uitgerekende datum volgens de calculator is exact de dag dat mam 3 jaar geleden het verdict heeft gekregen dat ze ongeneeslijk ziek was. Ga morgen voor de zekerheid nog even naar de huisarts...