Dames (en heren??) De pil...slik ik vaak door en normaal gesproken word ik het gewoon ongeveer 3 a 4 dagen later. Het is nu al ongeveer 2,5 week geleden dat ik het had moeten worden...... Witte afscheiding heb ik best wel last van, ook heb ik last dat ik vaak naar de wc moet(diaree) terwijl ik normaal maar 1x in de 3dagen ongeveer ging. Heel erg dorst en trek in alleen maar frisse dingen(is niet zo gek met dit weer eigenlijk ) En geen eetlust eigenlijk.....ik eet 2x op een dag nu omdat ik verder totaal geen honger heb. Vorige week heb ik een test gedaan die gaf aan dat ik niet zwanger ben. Wat denken jullie?! Zal dit stress zijn die mijn ongesteldheid uitsteld. Zal dit nu wel een keer komen door de pil en dat alles weer op gang moet komne? Zal ik zwanger en de test kon het nog niet oppikken? Bedankt alvast voor het lezen en eventuele reacties. p.s tevens heb ik veel last van me onderrug (had ik daarvoor ook wel maar de kraker heeft dat toen verholpen)
De kans zit er altijd in.. kijk maar bij mij was ook gewoon aan de pil! Waarom doe je niet een testje dan ben je van alle onzekerheid af! Ik was ook ruim overtijd voor mijn gevoel en deed toen een testje en die gaf negatief aan! En een week later 2 dikke strepen!Succes!
1 keer in de 3 dagen ontlasting? dat klopt ook niet hoor! een keer per dag hooguit een keer in de 2 dagen is normaal. 3 dagen is echt te lang! Ik zou dat ook maar eens met je dokter overleggen. En wat betreft zwanger zijn.. doe een test dan weet je het!