Wat lief dankjewel. Jullie zijn schatten. Stiekem hoop ik het nu ook, weetje we hebben twee meiden de jongste 9 maand. Ik zou aan de pil gaan, en kijken of een x aantal jaren of we nog een derde wilden. Maar als dat nu is is dat nu natuurlijk wel heel erg leuk, je bent er toch wel veel mee bezig. En dan vooral die onzekerheid he. Liefs
Heb vandaag weer een test gedaan pfffff wordt zo moe van mijzelf... heb nu een duidelijkere test dan vorige week. Maar het is nog steeds minder duidelijk dan de eerste test die ik jullie liet zien Ik wacht maar af tot morgen maar wilde dit jullie toch even vertellen. Overigens was nu wel voor het eerst de cb + test positief (een even dikke brede streep zoals het hoort, Wel stukken lichter ik denk zo licht dat ik hem er niet op krijg (op de foto). Bekijk bijlage 166290
ProudMom, misschien was de test van vorige week je eisprong en deze test een prille zwangerschap Gelukkig krijg je morgen een echo Hoelaat mag je meis?
Hey Proudmom, ik heb weleens gehoord dat CB pas later positief test omdat je dan meer zwangerschapshormoon moet hebben. Ik Heb beide keren ook met KV getest en die logen er niet om! Wel spannend allemaal! Hier door mn pil heen.. een kadotje dus! Hihi.. Succes morgen!