Ik heb even getwijfeld om deze topic te openen, omdat er toevallig net 1 geopend is met de zelfde naam! Maar wat vinden jullie.........! Ik ben echt helemaal weg van de naam Dex! Deze naam had ik al in mijn vorige zwangerschap maar ik kreeg een geweldige dochter! Mijn dochter haar naam is Charlee! Wat vinden jullie kan het Charlee en Dex?? Ben bezig met zwanger worden, en vind namen echt leuk om hiermee bezig te zijn!
Bedankt voor de leuke reacties! Ik verwachten: je kijkt zeker veel GTST! Daarom twijfel ik eraan! Maar ik vind het zooooooooooo.... Leuk!
Ha,ha.. is dat een stel in Gtst? Ik kijk het namelijk niet. Ik zou het er iig niet om laten hoor, die personages zijn niet eeuwig op tv. Behalve als je Jef heet.
Haha! Nee het was geen stel en Dex is er al weer uit! En misschien gaat Charlie er ook uit! (Ook Charee is anders geschreven )
Haha en laat die er nou juist ook al een tijdje ' uit' zijn Maar ja z'n naam komt nog vaak in de serie terug. Ik kijk dus wel en moest dus ook wel meteen aan gtst denken. De combi vind ik los van gtst wel goed samen gaan hoor.
ik moet wel meteen denken aan Dexter en Charlie van de tekenfilm Dexter. maar dat neemt niet weg dat ik het wel een hele leuke combi vind en ook 2 hele leuke namen!