Ja ik twijfel nu tussen de tweede en inderdaad gewoon blauw met wit en dan grote ruiten!!,bedankt allemaal!
Ik vind het wel mooi, maar niet echt voor een jongen.. Misschien wel in combinatie met een knalblauwe muur of zo.
Ik vind 't wel heel leuk behang, maar niet voor een jongen. ik hou normaal wel van roze en paars voor jongens, maar dan meer op een stoere manier. Dit vind ik echt lief-klein-meisje uitstralen.
vind deze te roze voor een jongen. is het een idee om een behang te zoeken met bijvoorbeeld een alleen blauw met wit ruitje? Dan heb je toch geen auto's ed maar toch meer richting jongenskleuren
Zal ik wel niet sporen of zo (mja whats new?) Maar ik vind beide voor beide sexe leuk.. Ligt er dan wel helemaal aan wat je nog meer met die kamer doet aan asso..eh...grrr waarom kan ik de spelling van dat woord nou niet onthouden... Nouja ligt er aan wat je verder met de inrichting enzo doet Wel wat druk idd maar als het maar 1 muur is in een verder witte kamer (kwa muur dan heh?) valt dat drukke HEEL erg mee (tot je de kamer volstouwt dan..
Door de stoel en de lamp is het nu meer voor een meisje,maar als je die wegdenkt kan het best vind ik,het lijkt dan een beetje retro. Wel stoer hoor met een gaaf bed en wat stoerdere accessoires.