Ik had er 's nachts al een tijdje last van. Wakker worden van tintelende vingers/handen. Maar heb het nu heel de dag door. Zakt soms weer even weg, en komt dan vanzelf weer. Kent iemand dit, of is dit normaal tegen he t einde? groetjes sandra
Ik heb hier wel van meer meiden gelezen die daar op het eind last van hebben. De kleine legt dan een zenuw klem dacht ik. Veel succes ermee! Liefs, Tijgetje
Ik heb het ook tunnelsyndroom noemen ze het, de veroorzaker is vocht die een ader of pees in het nauw duwen. Naar je zwangerschap is het verdwenen als het goed is! het si wel heel vervelend, ik loop de hele dag door met dove vingers Je moet je vingers en je pols zoveel mogelijk recht houden Je zou snachts met een spalkje kunnen gaan slapen, dit wil nog wel is werken. groetjes jantina
Ik heb er ook al maanden last van. Er is al eens een topic over geweest, zoek eens op carpale tunnelsyndroom. Ik slaap snachts met polsbeschermers die je ook gebruikt met skaten... en het werkt wel... beter dan niets. Ik heb de hele dag tintelende en dove vingers en handen. Het komt door het vocht wat je vasthoudt. Er is helaas weinig aan te doen. Meestal trekt het na de bevalling weg.. hopen we dan maar .
Ah ha, dan zal het inderdaad van het vocht komen want daar heb ik sinds een week ongeveer last van. Eerst alleen 's nachts, en nu ook heel de dag door. Gelukkig hoef ik niet meer zo lang......... groetjes sandra
Ik heb het bij de zwangerschap van mijn dochter ook gehad, na de bevalling was het gelijk over. Ik heb een poosje van die sportbandages gebruikt snachts, dat hielp wel.