Hoi Dames! Ik wou even mijn verhaal hier delen ! Ik 23 & m'n vriend 29 zijn in September 2010 gestopt met de anticonceptiepil. We kwamen er al snel achter dat zwanger worden bij ons niet vanzelf ging .. Toch hebben we hoop gehouden en zijn we niet voor onderzoek gegaan. Oppeens had ik afgelopen 5 december een positieve test in m'n hand ! Ik was zwanger !! Helaas was het niet goed want ging met krampen naar de dokter .. Zij hebben me cytotec gegeven en de zwangerschap afgebroken! Alleen ik werd tot op heden niet ongesteld .. Wat blijkt nu .. IK BEN ZWANGER !!!!! Ik ben Direct na m'n miskraam zwanger geworden met niet eens een menstruatie ertussen !! Echt ik kan het niet geloven ! Eerst hebben we er gewoon 15 MAANDEN over gedaan .. En nu gewoon 2 weken ! Dus dames je kunt idd snel zwanger worden na een miskraam !! Liefs
Super zeg!! Ja schijnt dat je ook meer vruchtbaar bent na een miskraam, vanwege de hormonen! Ik hoop dat jullie over een aantal maanden een gezond kindje in de armen mogen houden!
Wat geweldig meid!! Helemaal super!! Ik heb je even gevolgd omdat we in hetzelfde schuitje zaten... Dit geeft moed!!
Bedankt voor jullie reacties dames ! Ook al is het nog heel pril ( cb gaf 26 Jan. 1-2 aan ) maar we zijn super blij en we hebben er beiden een goed gevoel bij dat het goed komt allemaal ! Dames ik hoop voor diegene die nog niet zwanger zijn dit heeeeel snel gaat gebeuren! En diegene die al wel zwanger zijn .. Lekker genieten van je zwangerschap ! Liefs
gefeliciteerd meid jouw verhaal geeft mij goede hoop ik heb op 31jan een currettage gehad. ik was negen weken en 1 dag zwanger. als het goed is willen wij ook gelijk beginnen aan de volgende ronde. maar had je gewoon weer vruchtbaarslijm of heb je ovulatietesten gebruikt?
Hè meis wat naar van de curretage !! Ik heb geen ovulatietesten gebruikt ook niet getempt of iets dergelijks! Laat me je 1 advies geven ... Probeer niet teveel ermee bezig te zijn .. En dan bedoel ik .. Tijdens het vrijen proberen volop te genieten !! Als je gelukkig bent weet ik zeker dat het veel sneller lukt ! M'n lichaam was wel veel gevoeliger na de miskraam .. Ze zeggen omdat e lichaam goed doorbloed is door de miskraam dat je daarom sneller zwanger word ! Bij mij was hèt dus wel zo ! hoop dat je snel zwanger bent meis ! Xx