Positief verhaal na MISKRAAM!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nolewsky, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hoi Dames!

Ik wou even mijn verhaal hier delen ! Ik 23 & m'n vriend 29 zijn in September 2010 gestopt met de anticonceptiepil.
    We kwamen er al snel achter dat zwanger worden bij ons niet vanzelf ging .. Toch hebben we hoop gehouden en zijn we niet voor onderzoek gegaan.
    Oppeens had ik afgelopen 5 december een positieve test in m'n hand ! Ik was zwanger !! Helaas was het niet goed want ging met krampen naar de dokter .. Zij hebben me cytotec gegeven en de zwangerschap afgebroken! Alleen ik werd tot op heden niet ongesteld .. Wat blijkt nu .. IK BEN ZWANGER !!!!!
    Ik ben Direct na m'n miskraam zwanger geworden met niet eens een menstruatie ertussen !!
    Echt ik kan het niet geloven ! Eerst hebben we er gewoon 15 MAANDEN over gedaan .. En nu gewoon 2 weken !

Dus dames je kunt idd snel zwanger worden na een miskraam !!

Liefs

2. jazz

jazz Niet meer actief

Super leuk..gefeliciteerd..Zulke nieuwtjes zijn ook welkom

3. draak2012

draak2012 Actief lid

Jan 26, 2012
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

4. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Super zeg!! :D
    Ja schijnt dat je ook meer vruchtbaar bent na een miskraam, vanwege de hormonen! Ik hoop dat jullie over een aantal maanden een gezond kindje in de armen mogen houden!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    SUPER!!!
    Gefeliciteerd!

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    super voor je fijne zwangerschap en gefeliciteert

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Wow wat een supernieuws. Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap..

8. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd en het klopt hoor, hier ook vorige maand een miskraam gehad en weer zwanger....

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Wat geweldig meid!! Helemaal super!! Ik heb je even gevolgd omdat we in hetzelfde schuitje zaten... Dit geeft moed!!

10. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

11. Nolewsky

Bedankt voor jullie reacties dames !
    Ook al is het nog heel pril ( cb gaf 26 Jan. 1-2 aan ) maar we zijn super blij en we hebben er beiden een goed gevoel bij dat het goed komt allemaal ! Dames ik hoop voor diegene die nog niet zwanger zijn dit heeeeel snel gaat gebeuren! En diegene die al wel zwanger zijn .. Lekker genieten van je zwangerschap !

Liefs

12. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd meid jouw verhaal geeft mij goede hoop ik heb op 31jan een currettage gehad. ik was negen weken en 1 dag zwanger. als het goed is willen wij ook gelijk beginnen aan de volgende ronde. maar had je gewoon weer vruchtbaarslijm of heb je ovulatietesten gebruikt?

13. Nolewsky

Hè meis wat naar van de curretage !!
    Ik heb geen ovulatietesten gebruikt ook niet getempt of iets dergelijks!
    Laat me je 1 advies geven ... Probeer niet teveel ermee bezig te zijn .. En dan bedoel ik .. Tijdens het vrijen proberen volop te genieten !! Als je gelukkig bent weet ik zeker dat het veel sneller lukt !

M'n lichaam was wel veel gevoeliger na de miskraam .. Ze zeggen omdat e lichaam goed doorbloed is door de miskraam dat je daarom sneller zwanger word ! Bij mij was hèt dus wel zo !
    hoop dat je snel zwanger bent meis !

Xx

Share This Page