Ik krijg het idee dat de leeftijd waarop besloten wordt om voor een eerste kindje te gaan een stuk lager is dan een paar jaar geleden. Toen hoorde je heel veel 30+ en ik heb het idee dat ik nu veel meer twintigers tegen kom. Ik was daarom eens benieuwd of dat klopt. Het gaat dus om het besluit te nemen om er voor te gaan. Ik kan heel goed begrijpen dat als het niet van een leien dakje gaat, je wel ouder bent als je een eerste kindje krijgt.
ik heb dat idee ook babke, terwijl ik met 25 jaar toch nog steeds als jonge moeder werd gezien in mijn omgeving. ik heb alleen het idee dat ik op deze site zoveel jonge meiden (< 25 jaar) tegenkom die al zwanger willen raken.
Ik ben in mijn omgeving zelf wel jong. Ik ben 28, maar ik zie op her forum zoveel jongere wannabemoeders. Vind dat overigens veel leuker. Ben je ook nog een beetje jong als je kinderen ouder zijn. Nou mits het natuurlijk volgens wens gaat, want dat is altijd nog even afwachten.
hier beide 20, na de mk er een tijdje tussenuit geweest... Nu beide 21, en we hebben absoluut geen haast, ik vind t niet meer erg als t n paar maanden duurd... Nu 3 x mijn ei gemist.. tsja ik lig er niet meer wakker om.. tijd zat he! Dat is wel t voordeel als je jonger bent.. mocht t niet direct lukken ben je nog steeds lekker jong...
Ben 33 jaar en nu gaan we voor de eerste. Of het ook voor mijn 34ste gaat lukken moet de toekomst gaan uitwijzen. Mijn vriend is 40jr.
Mijn vriend en ik hebben nog maar net besloten er voor te gaan... Ik ben bijna 23 en (klinkt misschien gek) maar vind dat mijn tijd dringt... niet biologisch gezien maar gevoelsmatig... Mijn kinderwens is al ruim 10 jaar erg groot, had me altijd voor genomen voor mn 20e mijn eerste kindje te krijgen... echter wel altijd verstandig geweest en een aantal dingen op orde te hebben (stabiliteit, woning, inkomen) voor er een kleine komt... tuurlijk is dat niet voor mijn 20e gelukt... nu bijna 23 en heb t allemaal op orde EN een vriend die wilt... hij is nu 23...
ik was 23 toen ik stopte met de pil. 24 toen ik zwanger werd. over 2 weken wordt ik 25 en ben eind maart uitgerekend.
Ik ben 30 en mijn man is 27. Eerst ons huis verbouwd en een paar jaar lekker samengewoond met z'n 2en, ff wat geld gespaard alvast voor de baby, nu is het tijd voor een nieuw doel!
Hier zelf 23 en vriend 25 toen we voor het eerst begonnen. En ook snel zwanger gelukkig Nu bezig voor een tweede
ik ben 21, wordt over 8 maanden 22. mijn vriend wordt over 1 maand 22. en de knop is bij ons allebei om
Ik was 26 toen ik stopte met de pil, toen was ik er echt klaar voor. Mijn vriend was er al iets langer klaar voor (hij is nu 30 en wilde graag voor zijn 30e een kindje) Ik ben in december 27 geworden en mijn vriend wordt in ieder geval voor zijn 31e papa
22 was ik, met 23 bevallen 24 met de 2e, met 25 bevallen 27 bij de 3e, als het goed gaat ben ik 28 als ik ga bevallen.