ONZEKER!

Discussion in 'Zwangerschap' started by kruimeltje, Mar 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

Dec 2, 2006
    101
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik voel me op het moment heel onzeker.
    Vorige week kon ik de baby voelen bewegen voor het eerst, het voelde als luchtbelletjes die knapte. Nu zeiden kennissen en collega's dat dat de kleine zou zijn.
    Maar nu heb ik de kleine al zins gister niet meer gevoeld.
    Heb ik de kleine nu echt gevoeld of waren het toch gewoon mijn darmen?
    Ik voel me hier door heel onzeker en weet niet zo goed of alles nu nog goed gaat met de kleine.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Liefs kruimeltje

2. Mist

Mist Fanatiek lid

Dec 18, 2006
    1,201
    1
    0
    Brabant
    Was waarschijnlijk wel de kleine, maar die is nog zo klein dat ze zich overal kan verstoppen, dus misschien ligt hij/zij nu anders waardoor je de baby dus al een tijd niet meer voelt, of bewoog die net wanneer jij druk bent en dan voel je het rond deze zwangerschapsduur vaak ook nog niet..

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Grote kans dat het je kleine is die je hebt gevoeld, bij deze zwangerschapsduur hoef je je baby echter nog niet elke dag te voelen. Dit is pas het geval vanaf week of 26..

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Het is inderdaad een grote kans dat het je baby was...ik voel het sinds een weekje ook..maar dan heel af en toe. Ik heb wel een angelsound zodat ik, als ik me onzeker voel, naar het hartje kan luisteren....dat helpt enorm! Misschien ook iets voor jou?

Liefs

5. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

Dec 2, 2006
    101
    0
    0
    Hoi alice,

Ik ben bang wanneer ik een angelsound zou hebben en ik zou het hartje even niet zou kunnen vinden dat ik emzelf dat helemaal gek zou maken!
    Is denk ik niet voor mij weggelegd.

Maar bedankt voor het mee denken!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meis ik ken het. je bent er doodonzeker van he...
    Ik had het rond dezelfde tijd, ik had mijn kleintje gevoeld, toen ineens twee dagen helemaal niet meer.
    heb uiteindelijk de VK gebeld die zei tegen mij dat je indd je kleintje niet elke dag hoeft te voelen.
    als ik de kleine de dag erna niet meer zou voelen zou ze langs komen. en prompt diezelfde avond voelde ik de kleine weer. heb moeten huilen toen...

ik had ook een topic geopend hierover toen. kreeg toen ook allemaal geruststellende berichtjes. ALs je het echt niet vertrouwd bel je gewoon je VK.

7. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    Ik had de beeb 4 weken niet meer gevoeld! Begon me toen wel zorgen te maken!
    Maar sinds een paar dagen voel ik 'm s'avonds weer trappelen! Heerlijk! Het komt vanzelf weer!

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    heel normaal dat je hem/haar nu nog niet elke dag voelt
    de tweede voelde ik de plopjes al met 16 weken toen een schopje met 18 weken toen een weekje weer rustig
    pas vanaf 20 weken dat ik hem elke dag regelmatig voel en dat hij reageert op mijn hand
    maar indd vanaf week 26 ongeveer hoef jij je beeb pas elke dag ongeveer 10x te voelen
    daarvoor is hij nog te klein en kan hij zich overal verschuilen en trappelen zonder dat jij dit voelt

Share This Page