Begin deze maand besloten dat ik mijn gedachten ook op wat anders dan beebjes moest richten. Ik was er elke seconden van de dag mee bezig en zag alles als aanleiding tot, elk krampje elk steekje en ik dacht zwanger te zijn..... En klussen was altijd met in mijn achterhoofd.... Eigenlijk kon ik nergens meer van genieten. Dus begin deze maand besloten om ook weer van andere dingen te genieten, ookal hebben die niks te maken met beebjes. Maar pffffff das nog best wel erg lastig. Zeker als je blijkbaar in een vreselijk vruchtbare buurt woont. Elke vrouw die ik zie is of zwanger of loopt met een kleintje in de wandelwagen.... Wel lukt het klussen nu zonder met beebjes in mijn hoofd te zitten, we kunnen weer gewoon samen genieten zonder de drang er achter. Das in elk geval heel positief vind ik zelf Het genieten van andere dingen gaat me soms heel goed af en soms helemaal niet. Wat wel scheeld is dat we een hele grote lange vakantie aan het plannen zijn, dus ik kan me daar helemaal op storten Ik moest dit gewoon even van me afschrijven. liefs catje
Rot is dat he? Het is misschien een heel cliche antwoord, maar vaak als je er niet aan denkt lukt het wel. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer er wel lol in te houden, want het moet ook wel iets leuks zijn. Ook al krijg je niet de resultaten die je graag zou zien. Des te leuker is het als het wel raak is. Succes!!