hallo Dames, na pco geconstateerd te zijn ben ik in 2008 met behulp van clomid zwanger geraakt en bevallen. In 2010 zijn we opneiuwe de medische molen ingegaan. ik heb toen in september 2011 een miskraam gehad (was 5 weken zwanger) na een paar maanden aan de pil gegaan, we vonden het goed zo toen afgelopen aug weer gestopt met de pil. en toen ineens was ik zonder medicijnen in nov zwanger. helaas in december miskraam gehad, vruchtje was 7 weken oud. nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, heb nog geen testen gedaan, omdat met mijn pco achtergrond het normaal is dat mijn cyclussen heel lang zijn. 20 dec was de miskraam dus ik ben vanaf die dag gaan tellen. maar ik ben af en toe een beetje misselijk niet dat ik moet overgeven. ik heb last van af en toe hoofdpijn, verder geen andere symptomen. erg moe, maar dat kan ook zijn om dat ik te laat naar bed ga. veel (waterige) afscheiding. is er een mogelijkheid dat ik weer zwanger zou kunnen zijn?
ja ik zou testen, ik ken iemand die na twee x ifv spontaan zwanger raakte. maar..... de symptomen die jij beschrijft heersen wel, ik heb het ook heel erg, koppijn en misselijk, met overgeven. alleen ben ik aan de pil