Morgen is het zover dan gaan mn spiraalje eruit en gaan we echt voor een brusje voor ons prinsesje 15 feb ongeveer mn ei dus flink klussen Ben benieuwd hoelang het duurt Spannennnnnd
succes meid. hopen dat het gelijk raak is! ik zit in vierde ronde na de pil. mijn duimen draaien voor je laat je het wel weten wanneer je kan testen? succes liefsxx
Hoi meiden Ik ga jullie zeker op de hoogte houden...ben ook erg benieuwd gelukkig koper spiraal dus geen hormonen...duimen...voor jullie allemaal ook
Nee viel reuze mee even hoesten en klaar..zag er als berg tegen op maar was niet nodig geweest Succes voor hopelijk mag je postief testen meid
Dank je Oeh ik heb eens een spiraal gehad maar vond het best pijnlijk was wel nog nooit zwanger geweest dus was achteraf niet zo slim
Er is trouwens een leuk topic waar je kan meekletsen.... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/410145-zwanger-worden-2013-a-236.html
Ik heb hem laten plaatsen na mijn bevalling bij de na controle geen centje pijn gelukkig Maar als ik voor de 2e keer mag bevallen hoeft hij niet meer terug dan is manlief aan de beurt