Dit weekend licht positief getest. en nu eerder ongesteld dan gedacht..heb ik een vmk gehad wat denken jullie
Moeilijk te zeggen, heb je nog weer getest? Is bloedverlies echt hetzelfde als bij normale menstruatie? Zou nog een keertje testen. Bloedverlies kan teken van miskraam zijn, maar hoeft niet. Je test ziet er wel positief uit.
Ik vind je test best wel duidelijk.. Ik zou inderdaad nog een keertje testen om te kijken of je nog een streepje ziet of niet. Ja, het kan allebei natuurlijk, óf vals positief, óf een vmk.. Weet niet hoe betrouwbaar deze testen zijn, maar met zo'n streepje zou ik wel denken dat ik zwanger was!
Ja verwarrend..maar menstruatie goed doorgezet nu flink buikpijn dus ga nergens van uit..zal wel echte menstruatie zijn helaas. Bedankt voor het reageren
ook met vmk kan er nog hcg in je lichaam zitten dus als je eventueel nog zou testten en hij is positief dan weet je wel dat de kans groot is dat je zwanger was.
Zou toch heel goed een vroege miskraam kunnen zijn..... In ieder geval, balen... Kans dat er sprake is van een goede zwangerschap is wel heel klein. Zou als ik jou was er toch nog een test aan wagen. Kan bijv als je bloeding voorbij is, dit om te kijken of er nog hcg in je urine zit.
Als ik naar je test kijk, dan denk ik toch dat je zwanger was. Waarschijnlijk heb je vroegmiskraam gehad..Sterkte zeg..!
Zelf testte ik op 10 dpo positief, heb toen nog een paar keer positieve testen gehad (oa CB digitaal), maar deze werden vanaf NOD niet donkerder (tot NOD wel) en 5 dagen na NOD begon in met vloeien en dit heeft 9 dagen geduurd (heviger en langer dan bij een menstruatie). Op de dag dat het bloedverlies begon, had ik echter nog maar 6 hcg in mijn bloed, dus een thuistest zou toen al negatief geweest zijn. Had je alleen maar 1 posi test, of meerdere? 1 kan natuurlijk vals posi zijn geweest... Anders denk ik dat je een vmk hebt gehad Sterkte!
Ik testte voor nod licht positief en met 2 dagen overtijd hevig bloedverlies en echt anders dan bij een normale ongesteldheid. Test was inmiddels weer wit. De vk heeft dit als een vmk gerekend. Denk dat je dat ook had. Sterkte, hakt er toch wel in.
Had twee tuurstreepjes en deze die op foto staat...denk ook vmk...heeldag al buik en ug pijn..normaal nooit..... T
Helaas ook gehad. Een duidelijke streep, maar al snel ging het mis. Omdat dit na een IUI was, moest een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitgesloten worden. Ik moest daarom 2 dagen later weer testen. Als die test lichter werd dan kon ik ervan uit gaan dat het een VMK was een geen BBZ. De test werd lichter. Hoeft natuurlijk niet altijd een BBZ te zijn. Zou over 2 dagen nog een test doen. De volgende ronde was ik trouwens zwanger! Sterkte voor nu.