wie helpt mij??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nieuwjaar, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

Dec 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb een vraagje.
    deze maand voor het eerts ovulatietest aan het gebruiken.
    Ik heb de afgelopen 6 maanden een onregelmatige cyclus.
    De laatste 2 maanden cyclus van 24 dagen.
    1 april ong. geworden tot en met 4 april.
    5 april test gedaan en de 2 e streep was gelijk aan de controle streep maar nu 4 gagen achter elkaar gedaan en 2 e streep blijft wel iets lichter maar blijft wel.
    Iemand ervaring hiermee?
    Kan het echt zo zijn dat ik al op dag 5 mijn eisprong heb gehad?
    Of zou ik toch door moeten blijven testen?
    en houd het in als je wel een licht streepje blijft houden dat je dan nog vruchtbaar bent?
    ik gebruik de testen van sensitest.
    Pff het maakt me onzeker....ik dacht juist dat het me wat duidelijkheid ging brengen....wie wil en kan me helpen??

Ik hoor het heel graag!!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Iedere vrouw heeft het LH hormoon in haar urine,de een iets meer dan de ander.
    Dus gaan paniek dat je lichte streepjes hebt.
    De test is overigens was ECHT positief als hij even donker of zelfs donkerder is als de controle streep.

Succes,ik zou nog even door testen.
    Als je cyclus 24dg is denk ik dat je rond dag 9-10 een positieve test kunt verwachten.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Daar sluit ik me bij aan.

4. Blondie84

Blondie84 Actief lid

Feb 25, 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn hele cyclus een licht streepje denk dat de sensitest voor mij te gevoelig is dus ga overstappen op zwanger en kids...maar de eisprong is als je een knaller hebt. ( net zo donker als je controle streep of iets donkerder) dus geen zorgen :)

5. Thasmo

Thasmo Actief lid

Jan 8, 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Hoi Nieuwjaar,
    Ik gebruik ook de ovutesten van sensitest.
    Welke heb jij? De dipsticks of de midstreams?
    Ik zou zeggen door de lichte streepjes dat je ei eraan moet komen. Maar dat zou niet de "gelijke" 2e streep op 5 april verklaren.
    Die heb ik nog nooit eerder gehad dan daadwerkelijk de dag voor mijn eisprong (bij sensitest dan).
    Na mijn eisprong doe ik vaak nog 2 testjes en dan zie ik ook dat de streepjes weer lichter worden (dag 2 vaak niet meer zichtbaar).

Heb je toevallig een foto van de testen?
    Je schrijft dat je onregelmatig ongesteld bent, is 24 dagen je langste of je kortste cyclus?

6. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

Dec 30, 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je berichtje, ja ik heb de laatste 2 cyclusen een cyclus van 24 dagen gehad daarvoor tussen 30 en 40 dagen in.
    ik gebruik de dip stick ja foto zal ik even maken dan kan je mischien even mee kijken als je wilt.
    Moet er wel bij zeggen dat de streepjes iets vager zijn geworden nadat ze nu een paar dagen oud zijn.
    Maar ik zal ze straks even toevoegen.
    Bedankt!

Share This Page