Even een vraagje.. Heb vorige maand een mk gehad. Mijn cyclus is echt vreselijk echt al een jaar lang. Meestal rond de 52/54 dagen soms langer, nooit korter. Zit nu op dag 26. Gimg net naar de wc en had slijm, echt draden (sorry voor de details hihi) heel de dag al zeurende buikpijn. Zou t mijn ei zijn? Heb dit echt anders nooit. .. zijn steeds fanatiek aan het klussen omdat ik zo graag deze maand weer zwanger wil zijn. En uitgerekend gisteren niet geklust... is mn ei al geweest of zou ie nog moeten komen? Vanavond maar klussen sowieso.. maar heb echt t gevoel dat dit mn ei is. Trekt ook beetje in mn linker lies.. Misschien als vandaag mn ei is over 2 weken ongi of zwanger..? Zou mn mk heel mn cyclus door elkaar schoppen haha.. maargoed dit klinkt als kwaaltjes van een eisprong toch? alvast bedankt !
Klinkt als een naderende eisprong. Meestal komt de afscheiding voor de eisprong zodat de zaadjes een goed pad hebben om af te leggen om het eens netjes te zeggen. De krampjes etc is hoogstwaarschijnlijk ook het groeien van je eitje wat je voelt. Als het eitje eenmaal gesprongen is hoort dit ook weg te zijn. Ik zeg: doe je best!!
Heb er geen in huis.. hebben gisteravond en vanmorgen geklust. Nu geen pijn meer dus denk dattie is gesprongen.. als t nu niet lukt volgende maand nog maar wat ovu's halen