Ik ga zelf ook maar eens een topic openen om wat inspiratie op te doen Eigenlijk waren mijn man en ik er wel uit, maar we twijfelen toch een beetje omdat onze namen hoog in de top blijken te staan. We hebben als meisjesnaam: Jasmijn En als het een jongetje wordt: Thijmen Ten eerste ben ik benieuwd naar jullie mening over deze namen en ten tweede ben ik benieuwd of jullie nog suggesties hebben die een beetje in dezelfde lijn liggen?
In dezelfde stijl denk ik ook nog aan Madelief, Merel, Merijn, Pepijn, Sijmen, Casper, Mathijs, Veerle, Sophie, Linde, Benthe, Carlijn, Willemijn.
Niet meer twijfelen, mooie namen!! Eventueel zou je Merlijn of Marijn ook nog als optie kunnen nemen. Maar ik zou het niet doen en bij deze keuze blijven.
Zonder jouw goede suggesties te willen afkraken moet ik bekennen dat ik Sijmen een beetje ... ehm... vies vind klinken.
Ik vind ze leuk, stonden ook in mijn lijstje! Meisjesnamen: Sterre Suze Roos Sophie (maar die staat ook hoog haha) Lize Lanah Leah Lilly Jongensnamen: Tijn Sven Stijn Levi Ravi Jochem Boas Bojan
Dank voor jullie reacties! Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over deze namen @ kleinesara: Veerle vinden wij ook leuk, maar we hebben al iemand in de familie die zo heet. Merel vind ik ook leuk, maar mijn man niet. @ hippydepippy: Sterre vinden we erg leuk, die hebben we er toch even bijgezet Stijn vinden we ook erg leuk, maar die staat heeeeul hoog in de top (nr.18 in de top20 van 3e kwartaal van SVB). Vooral jongensnamen vinden we erg lastig. Gelukkig krijgen we geen tweeling
Leuk! Passen ook goed bijelkaar, dus degene die beboet ggebruikt onthouden voor mogelijke toekomstige kinderen
Persoonlijk vind ik Jasmijn geen mooie naam, maar dat is omdat ik er geen klik mee heb. Thijmen vind ik juist super!
Dank voor al jullie reacties Door de positieve reacties raken mijn man en ik er toch steeds meer van overtuigd dat dit DE namen zijn, maar meer meningen en andere suggesties zijn nog steeds welkom!
Mooie namen hoor!. Als jij je daar goed bij voelt, zou ik er niks meer aan veranderen. andere ideeën: Lennart Wesley Benjamin Dylan Isabella Emma Shannon Shamé
Thijmen is echt leuk, wij hadden die ook hoog op ons lijstje, niet bovenaan maar wel top 3, vriendin vond dat blijkbaar ook want die kaapte 'm weg haha. Jasmijn vind ik ook leuk.