Beste dames ik twijfel heeeel heel erg of ik nou zwanger ben of niet ik ben wonsdag ochtend naar de dokter geweest voor een zw test helaas negatief maar omdat ik al overtijd was kon ik dat niet geloven en ben in de middag weer gaan testen die van action licht streepje nu een week overtijd en heb de predictor early en een licht streepje wat denken jullie want voel me eigenlijk een zeikerd als ik weer naar de dokter ga wie kan mij helpen ??? Groetjes tiffany
Predictor staat niet zo goed bekend... Ik zou weer een action doen, hij zou dan veel donkerder moeten zijn dan de eerste action! Succes .
Hallo sallie , Ja klopt hij was zeker een stuk donkerdee als eerst maar zou ik daar op kunnen vertrouwen want me vriend maak me daar een beetje onzeker in omdat hij hem te goedkoop vint en dus niet betrouwbaar groetjes
Predictor is niet goedkoop maar staat bekend als niet betrouwbaar. Ik ben wat dat betreft tevreden over de action testen. Ieder persoon reageert anders op de testen (beter gezegd andersom) de ene heeft meer zekerheid bij kv2voor5 de ander bij action, de volgende bij predictor en weer een ander bij cb. Heb over allemaal negatieve en positieve verhalen gehoord. Maar denk dat je voor jezelf moet kijken wat jij prettig vind! En waar jij het gevoel bij hebt dat het een betrouwbare uitslag is.
Ik gebruikte ook altijd die van de action, werken prima.. Toen ik een streep had op die vd action, heb ik ter controle nog een clearblue weken indicator gedaan.
Net weer test gedaan samen met me vriend was de laatste Van action binnen 3 min duidelijke streep iets lichter als de controle streep maar wel veel duidelijker groetjes tiffany
Ik hoor negatieve verhalen over zowel de Predictor als de Action testen. Bij Predictor kunnen zelfs mannen positief testen en de Action testen hebben een voorgedrukt streepje, waardoor er vaak vals positief uitkomt. Ik zou morgen kv5 halen! Succes!!
Hoi Tiffany, Als je een bericht typt, dan klik je onderaan op meer opties. Onderaan kan je dan foto's toevoegen. Ik ben benieuwd!!!!!
Ja met het oog is hij duidelijk te zien doe van de week nog een test en haal ook die van de kv dan heb ik mischien meer duidelijkheid want dit is zo onzeker en kan pas over 3 Weken een echo vragen maar ben wel een week overtijd