Juffie ongeduld!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwangnie, 29 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hellup :D Ik wil zo graag lekker gaan shoppen voor mijn kleine, maar ik vind het daar zelf nog eigenlijk te vroeg voor. Elke keer als ik weer iets in mijn handen heb of bijna op marktplaats een bod doe, kan ik nog net bedenken: NIET DOEN, alles op zijn tijd! Maar ik wil zo graag :D

Wanneer zijn jullie begonnen met spulletjes kopen voor de kleine?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Basic dingen vanaf week 12, als we t geslacht weten gaan we pas goed los :D

3. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Valt bij jou onder de basic dingen ook de kinderwagen ;) Hahaha wbt kleding denk ik ook steeds dat het beter is als ik eerst het geslacht weet. Vind de luiertassen ook zo leuk :D

4. sneeuwklokje22

sneeuwklokje22 Niet meer actief

Kinderwagen 3 week geleden en gisteren voor het eerst kleertjes :)

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Haha met mijn elf weken ben ik dus rijkelijk vroeg ;)

6. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik ben nu bijna 15 weken en hebben de kinderwagen, babykamer, box etc. al opgeslagen staan in de babykamer. Veel hebben we namelijk voor een mooi prijsje kunnen overnemen (een splinternieuwe wagen voor 50 euro laat ik niet staan!). Dus ja, wat is vroeg he ;) Ik noem het enthousiast haha!

7. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Haha je hebt compleet gelijk hoor LaDebs, zo'n aanbieding zou ik ook niet aan mij voorbij laten gaan! Vind ik een super goede reden om de boel aan te schaffen ;)
    Helaas heb ik die reden niet, behalve een waanzinnige drang om allemaal leuke dingen te kopen. Mijn nichtje begon een beetje honend te lachen :( toen ik zei dat ik misschien morgen voor het eerst de babydump ga bezoeken...

Ik ben en koopziek en super enthousiast en zwanger... Wat een COMBI ;)

8. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Lijkt me ook echt leuk! Ben nu ook bijna 11 weken en heb nog echt helemaal niks in huis wil dr echt even mee wachten omdat ik sowieso ook t geslacht nog niet weet en natuurlijk als ik een leuke wagen voor een goed prijsje zie staan laat ik m echt niet liggen!! Meenemen die handel! maar ik snap het gevoel misschien loop ik nu stoer te zeggen ik wil ermee wachten maar zodra ik in een baby zaak sta gaan me vingers echt jeuken hihi

9. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Schaam je er niet voor hoor! Lekker shoppen, al hou je het even op sokjes, mutsjes...;)

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wij hebben gewacht tot een goede 20weken echo. Maar ooh wat hebben ik al veel rond lopen snuffelen op mp en bij babywinkels.
    Vandaag het babykamertje besteld.
    Kleding wacht ik nog mee tot na 31-3. geslachtsbepaling omdat ze het met de echo niet goed konden zien.

11. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik ben dus niet de enige met jeukende handjes ;) Het liefst wacht ik ook nog eventjes, maar ik weet dat ik de kat op het spek ga binden als ik morgen naar de Babydump ga ;) Misschien moet ik gewoon maar niet gaan, want het wordt geen kijken-kijken-niet-kopen ;)

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    wat je ook kunt doen is bijvoorbeeld kopen slabbetjes ofzo. Of alvast hydrofiele luiers, kruiken.
    Dingen die je toch nodig hebt.

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als ik al die leuke kinderkleertjes zie dan wil ik ook wel eens wat kopen maar ik doe het niet. Ik heb zoiets ik wacht wel even tot de 20 weken echo tot ik soort van zeker weet dat alles goed is met de kleine. Ik durf me nog niet echt te binden :p
    Maar als je het fijn vindt alvast wat dingetjes te kopen kan je dat toch best doen. Gewoon doen wat goed voelt ;)

14. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    O Anna; alles voelt goed :D Maar ik heb ook mijn reserve hoor net als jullie. Ik denk inderdaad dat ik misschien wat kleine dingetjes ga kopen en met de rest nog even wacht. De babydump laat ik morgen links liggen ;) Is ook veel te mooi weer om in zo'n winkel rond te hangen :D

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het eerste pakje (niet per se als eerste pakje bedoeld, wel eerste aanschaf :p) een paar dagen na de test, tussendoor heel af en toe een lief unisex pakje en met 20 weken toen we het geslacht wisten, gingen we los. Ook een boel gekregen. Box hebben we ergens in december gekocht, aan de rest van de grote spullen zijn we, achteraf gelukkig, niet toegekomen. :)

16. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor de 20 - weken echo al gaan kijken voor hydrofiele luiers, witte rompertjes, badcapes, badje en het ledikant. Alles wat je eigenlijk zou willen kopen wat het geslacht ook gaat worden.

Maar denk niet dat ik heel geduldig ben geweest, de dag van de 20 - weken echo zijn we de stad in geweest en hebben we direct wat kleertjes gekocht! Wat was dat een opluchting!

17. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Micchan: ik vind je een super sterke vrouw! Vind het zo dapper van je dat je hier lekker mee blijft schrijven (las je verhaal in een ander topic). En dat met evengoed met veel plezier. Zo knap. Van mij een dikke knuffel!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lief, dankje :D

19. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik ongeveer 10 weken was gingen wij voor het eerst naar babydump. Beetje oriënteren voor de babykamer en kinderwagen. Qua kleertjes heb ik me tot nu toe goed kunnen inhouden, maar dat komt denk ik ook omdat wij al ontzettend veel cadeau hebben gekregen van familie en vrienden. Zie nml hier de kledingkast van onze dochter, 2 setjes zelf gekocht ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      10
  20. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik heb met 7 weken (eerste goeie echo) een pakje gehaald en na de 12 weken de verdere dingen

Deel Deze Pagina