Kan dit?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mykelti, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik geef mijn 29 maanden oude peuter nog BV op verzoek en ben bijna 8 weken zwanger. Nu lijkt hij last te hebben van dezelfde kwaaltjes als ik. Dat zijn gelukkig geen grote dingen, maar wel last van mijn darmen, moe etc.

Klinkt mij logisch in de oren dat er ook wat hormoon in de BV zit, maar klopt dat ook? Iemand hetzelfde meegemaakt?

2. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    In principe zitten de hormonen wel in de melk, maar in hele kleine mate.
    Kinderen kunnen de melk wel ineens vies gaan vinden omdat het zouter smaakt, maar zoals je het nu omschrijft zou ik eerder denken dat hij wat grieperig is.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ok, dank je wel.
    Of het een virus is, weet ik niet, maar het zou natuurlijk kunnen.

Iemand anders had het ook over spiegelen van gevoel en gedrag. Dat zou ook best kunnen, aangezien het een gevoelig ventje is. :)

4. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap dl gewoon door gevoed, maar ik herken wat je omschrijft niet. Ik had ook best wel wat klachten in het begin, maar dochter had nergens last van. Sterker nog, als ik of manlief echt de griep hadden was zij er met een dagje hangerig weer vanaf! Ik dacht/denk dat zij via de melk nog antistoffen meekrijgt.
    Verder zal het best dat de melk door de zwangerschap anders smaakt. Dochter heeft ook wel een tijdje minder of niet willen drinken, maar pakte dat dan wel weer op. Ze heeft zelfs een aantal weken "droog" gedronken, ik had echt niks meer (22-ongeveer 30 weken zwanger). Daarna kwam de productie weer op gang voor de nieuwe baby. Ook geen probleem voor dochterlief:D

Deel Deze Pagina