Het is nog super pril, maar omdat we al sinds de geboorte van onze eerste zoon K.ai niet weten wat voor andere jongensnaam hierbij zou passen zijn we nu al een jongensnaam aan het bedenken... Wat zijn jullie suggesties mocht onze K.ai een broertje krijgen? We hebben weinig eisen, maar zijn niet op zoek naar iets Engelstaligs.
Abe, Abbe Adam Albin Alex Alwin Aron Artur Axel Bas Boris Bram Daan Danne David Diede Einar Elias Emil Erik / Eric Esa Faas Fiete Filip Finn Flip Gijs Halle Hanne Harm Hasse Heike Hein Hidde Isaak Ivar Ivo Jakob Jari Jarne Jonas Joris Lars Lasse Leif / Leiv Levi Linus Lowie Luca Lucas / Lukas Luuk Maas Mads / Mats Malte Max Mick Niek Niels Olaf Oscar / Oskar Pelle Pim Raf Ralf / Ralph Rein Rien Rik Roan Roar Siem Simon, Simen Staas Stian Stijn Thijs Thilo / Tilo Tiede Ties Tijn Tim Timo Tomas Tyko Viggo Wiebe, Wibo
Kai & Tygo Kai & Lex Kai & Dex Kai & Roy Kai & Nick Kai & Luka Kai & Max Kai & Vins Ik snap het dilemma van de naam. Kai is niet engels en ook Niet echt Nederlands,maar het klinkt wel een beetje Engels... Ik vind Vins er heel leuk bij, ook Max,Dex en Tygo!
Kai en Lenn (Lennert/Lennart) Kai en Owen Kai en Stig Kai en Seth Kai en Roan Kai en Lex Kai en Otis Kai en Manu Kai en Sep / Sepp Kai en Jesse Kai en Elliott Kai en Julius Kai en Cas Kai en Mick
Super leuk al jullie reacties. Heb al goed zitten spitten tussen de uggesties. We zijn nu aan het kijken tussen de scandinavische namen. Maar heb er hier ook al een paar van op mijn lijstje gezet!