hoi dames, ik word momenteel beetje gek van mezelf.... we zijn nu bezig in ronde 4 voor een 2de kindje! superleuk maar ja inmiddels is de leukheid eenbeetje minder geworden. dont get me wrong, ik zie genoeg koppels die heel lang wachten totdat ze zwanger zijn en ervoor een lange weg van ivf etc hebben. En ik heb alleen maar heel veel respectvoor ze! ik was zelf in de eerste ronde zwanger van me dochtertje. Nu weet ik niet of me lijf me nu voor de gek houd. zaterdag is me nod en ik kan testen. met mijn dochter had ik al 8/9 dpo een hele mooie lichte streepje. Maar nu ben ik 11 dpo en geen streepje te bekenen maar ik zou kunnenn zweren dat ik nu wel zwanger ben(voel me wel zo in ieder geval)...voel me zo misselijk zelfs nadat ik wat heb gegeten, sommige dingen die ik helemaal gek op ben lust ik ineens niet meer maar ik heb gwn een negatieve test. heb ik nog hoop? zijn er mensen waarbij ze bij de eerste eerder positief testen dan de tweede?en met de tweede zelfs pas na nod? ik hoor het graag liefs
Tuurlijk is er nog hoop! Elke zwangerschap is anders. Welke testen gebruik je? Ik had gisteren, 15dpo een tuurstreep op de testpoint maar een knaller op de kruidvat. De predictor early is ook betrouwbaar!
Je hebt je NOD nog niet gehad, adem in, adem uit! Ik was bij alle zwangerschappen direct misselijk, pijnlijke borsten etc, en toch testte ik pas ruim NA mijn NOD ( Als in een week erna ofzo ) goed positief. Ik heb er nu 2 rondrennen.
gefeliciteerd alva! ik gebruik van kv en action. hiermee kwam ik 2 jaren geleden ook achter dat ik zwanger was