Zo raar, wij hebben een poes en zeker geen schootkat. Sinds we verhuist zijn mei 2015 zit ze meerendeels op zolder tot gisteravond opeens aan het rondlopen in de woonkamer en miauwen en opeens ging ze op schoot zitten en even later zelfs liggen ook zat ze me steeds aan te kijken. Zo raar....mijn man had avonddienst dus fotos gemaakt dat ze echt bij lag anders had niemand het geloofd. Ook toen ik in bed lag begon ze opeens op de trap te mauwen. De kleine was gisteravond wel extreem aan het bewegen......zou ze dat gemerkt hebben?
Jaaa dat merken die beestjes wel hoor! Onze hond gaat ook op m'n buik liggen en dan beweegt de baby, zo lief vind ik dat. Lekker genieten van zo'n aanhankelijke kat, straks als de baby er is vlucht ie weer naar zolder 😄😉
Kan zeker. mijn kat ligt zodra t maar kan op mn schoot/buik terwijl hij dat voorheen eigenlijk weinig tot niet deed. en hij heb zijn buien dat hij achter me aanrent als een wezeloos en vollop mauwen.
Ik heb 3 poezen die sinds 1 week schijnbaar een beurtrol hebben als het aankomt om bij mij te zijn. En snachts liggen ze bij mij een links een rechts en een aan mijn voeten. En ik heb ook ondervonden dat ze dan om de beurt gaan eten. Sterker nog toen ik van mijn dochter zwanger wad en ik nog niet wist. Was mijn rode kater de reden om te testen omdat hij ineens midden in de nacht neer viel op mijn hoofd en begon te miauwen
Ja hoor! Hier een kat die steeds voor de wc ging zitten omdat ze vond dat ik naar het toilet moest, haha
Ja ik geloof zeker dat beestjes het aanvoelen.. mn poes was echt een 'papaskindje' en echt helemaal dol op mn vriend en sinds een paar weekjes is het echt mn beste vriendinnetje. Me hond (reutje) is ontzettend waaks en beschermend. Mn moeder heeft een nieuwe puppy en echt vreselijk druk. Gister kwam ze langs en mijn hondje liep vanuit zn mand bij mij op schoot en die van mijn moeder mocht niet op de bank dan ging die bijten 😁 zelfs toen die weer in zn mandje lag en de pup op de bank kwam rende die grommend richting de bank en mn teefje heeft een hele tijd (ook stressperiode over de kleine) op het tapijt geplast.. gelukkig is ze er nu mee gestopt en weet ook niet of het door de kleine komt maar ze heeft het nooit nooit in haar hele leven gedaan...
Mijn kat wilde eerst alleen maar op mn schoot liggen maar sinds een paar maanden ligt hij ook steeds bovenop mijn buik haha. Dan moet ik hem ook echt vasthouden als een baby, grappig is dat. Heb al heel wat foto's gemaakt waar hij op mijn buik ligt.
Zeker kan dat Wij hebben een echte schootkat, die elke avond heerlijk bij mij ligt. De eerste weken van m'n zwangerschap wou hij juist absoluut niet bij mij zijn, wist zelf toen nog niet dat ik zwanger was. Ik "rook" blijkbaar vreemd Maar rond de 9 weken was hij weer helemaal de oude en is nu weer niet bij mij weg te slaan en ligt het liefst ook op of tegen m'n buik aan
Dieren voelen zeker dingen aan! Ons hondje is normaal heeeel aanhankelijk by my, maar wil nu niks van me weten! Af en toe effe knuffelen en na 10 seconde weer weg.. Eten wil ze op t moment ook niet dus denk dat dr wel wat gaat gebeuren deze week.....
Mijn katten zijn niet bij me weg te slaan. Als ik mijn bolle buik aan hen laat zien gaan ze er over heen slokken. Haha m'n lieve beestjes ♡
Onze poes sliep altijd aan het voeteneinde op bed maar 2 dagen voor ik ging bevallen sliep ze bijna op mijn hoofd, stijf tegen me aan. Na de bevalling nooit meer gedaan.
Hier ongeveer hetzelfde. De kat van mn vriend is totaal geen schoot kat. Ligt eigenlijk altijd op de paal of op de kast. Sinds een paar dagen komt hij steeds bij mij liggen als ik op de bank zit. Zo raar, kreeg het er wel even benauwd van, alsof hij meer weet dan ik.
Hier twee stalkers. De rooie kater komt alleen bij me liggen als ik zwanger ben. De kleine grijze sybeer raakte volledig in de stress nadat ik het ziekenhuis in moest met gebroken vliezen. Hij heeft heel zijn vacht toen kapot getrokken. Ik hoop dat hij dit keer er minder last van gaat hebben
wij hebben echt een gekke kat, hij ligt nooit bij me. echt nooit. laatst ging die bij me liggen; dus ik voor de grap; ben weer zwanger. en 't is ook nog zo XD